Международен панаир Пловдив

Конгресен център

Представяне

Международният конгресен център предоставя отлични условия за организиране на корпоративни, обществени и културни прояви.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Специалните събития дават възможност за:

  • създаване и развитие на връзки с обществеността;
  • презентиране  пред целеви групи;
  • активност, представяща основната дейност.

Те са полезни за:

  • фирми, бизнес сдружения и браншови съюзи;
  • неправителствени организации;
  • обществени, образователни, научни и културни институции.

Конгресният център осигурява:

  • комфортна среда – индивидуални решения за аранжиране по желание на клиента, климатизация, различни варианти на осветление
  • технически средства – озвучаване, аудио- и видеозапис, симултантен превод, система за мултимедийни презентации, плазмени екрани и др.
  •  удобства – зони за кафе паузи и кетъринг, фронтдеск за регистрация
  • експертни консултации

Многофункционална база

  • пет зали с капацитет от 20 до 600 места в палата 8
  • десет зали в други панаирни палати
  • пресклуб
  • специално подготвени изложбени палати, които могат да се трансформират за различни прояви и побират до 2000 седящи места всяка
  • временни зали по време на изложенията
  • Виенски павилион за специални прояви – официални церемонии, фирмени и културни прояви, сватби и лични празници

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За изтегляне:

Формуляр 7
Заявка за наемане на зали и технически средства (.PDF)

За проявите през 2017
без Международен технически панаир 2017

за Международен технически панаир
2017

Рекламно-информационни материали (.PDF)

Общо представяне

Описание на залите

Фотогалерия
Събития в Конгресен център (линк)

Събития в Конгресен център

За да отворите и попълните документите в PDF формат, е необходимо да използвате програмата Adobe Acrobat Reader , версия от 8 нагоре.

Можете да изтеглите програмата от долния линк: