от: 23 Септември 2019

до: 28 Септември 2019

МЕЖДУНАРОДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПАНАИР 2019

Профил

Международният технически панаир е една от най-утвърдените марки в изложбената индустрия на Югоизточна Европа, ключов форум за делови контакти и отправна точка за излизане на нови пазари. Той представи най-перспективните тенденции в съвременната икономика с експозициите на иновативни технологии, машини и модерни решения за индустрията и дома.

Неговото 75-о издание ще предложи още повече възможности за ефективно представяне на фирмите и техните продукти, както и редица привилегии за участниците.

 

МЕЖДУНАРОДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПАНАИР 2018 накратко

  • 586 фирми - 225 български и 361 чуждестранни
  • нови изложители – 35%
  • 9% ръст на чуждестранните участници
  • 34 държави от Европа, Азия и Северна Америка
  • повече от 26 000 посетители специалисти от България и Европа
  • 25 събития в деловата програма
  • над 550 публикации в национални и специализирани медии

 

МЕЖДУНАРОДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПАНАИР 2018 – данни

 

Портал за Индустрия 4.0

 

Международният технически панаир е демонстрационен център за направленията, в които се развива Индустрия 4.0 и очертава посоките за успешни бизнес проекти. Най-престижната технологична среща на Балканите е полезен форум и за изложителите, и за посетителите специалисти.

 

Портал към нови пазари

С иновациите, които демонстрира, Международният технически панаир всяка година привлича около 30 000 посетители – основно мениджъри и специалисти, от цяла Европа. Така най-мащабното бизнес събитие в България става център за междурегионално сътрудничество, за инвестиционни и търговски контакти, които помагат на участниците да разширят своите дейности и пазари.


Изложбени категории и конкурси

Основни браншове

В Международния технически панаир участват производители и дистрибутори от областта на електрониката и електротехниката, енергетиката и екологията, информационните и дигиталните технологии, роботиката и автоматизацията, машиностроенето, строителството, химическата промишленост, водния сектор, транспорта и автосервизното оборудване, автомобилната индустрия, бизнес услугите.

 

Те се представят в рамките на пет специализирани изложби:

  • АУТО СИТИ ПЛОВДИВ – автомобили, транспорт, оборудване
  • ЕНЕКО - енергетика, екология, химия, управление на водите
  • ИНФОТЕХ - информационни и дигитални технологии
  • МАШИНОСТРОЕНЕ – машини, технологии, роботи, роботизирани системи, автоматизация
  • СТРОЙТЕХ- строителна техника, електротехника, материали, инструменти, технологии

 

Конкурси

 

Международен конкурс за иновативни продукти

 

Провежда се в следните категории:

  • Машиностроене, роботизирани системи
  • Електроника и електротехника, информационни и дигитални технологии, телекомуникации, офис техника
  • Транспорт и автосервизно оборудване
  • Енергетика и екология, технология и управление на водите, химическа промишленост
  • Строителство
  • Други

Победителите получават златни медали - най-високото пазарно отличие в българската индустрия.

 

Международен конкурс за дизайн

 

Провежда се в следните категории:

  • Изложбена експозиция
  • Промишлено изделие
  • Опаковка

Партньор: Националната асоциация за дизайн и реклама

 

Международен конкурс за панаирен плакат

Конкурсът, който е единствен в света, демонстрира развитието на графичния дизайн и визуални решения за представяне на изложби. Партньор: Международната асоциация на изложбената индустрия (UFI).


ДЕЛОВА ПРОГРАМА

23 септември, понеделник

 

10.30

Пресконференция  във връзка с откриването на 75-ия Международен технически панаир

Място: зала Пресклуб, Конгресен център

Организатор: Международен панаир Пловдив

 

11.30

Официално откриване на 75-ия Международен технически панаир

Място: пред Централния вход

Организатор: Международен панаир Пловдив

 

12.30-17.10

Конференция „Нови печеливши бизнес модели и иновации в съвременната журналистика“

12.30-17.10

Конференция „Нови печеливши бизнес модели и иновации в съвременната журналистика“

12.30–13.00                  Регистрация

13.00–13.10                  Откриване 

13.10–14.20                  Нови тенденции в развитието на журналистиката Мултимедийната журналистика и съвременните технологии; Data журналистика – новото направление в журналистиката; Мобилната журналистика в съвременната медиасистема; Геймификация в съвременните СМИ: методи и жанрове; Робот-журналист: плюсове, минуси; Съвременни инструменти за визуализация на контента; Типология и дизайн на СМИ в мултимедийната епоха; Имерсивен видеосторителинг; Виртуална реалност (VR) и добавена реалност (AR); Производство на VR-контент. Подкастът – поглед отвътре;

14.30–15.40                  Журналистика, PR, реклама - прилики и различия

Комуникационната конвергенция на журналистиката, рекламата и PR; Журналистика, PR и реклама в интернет: взаимодействие или противодействие; Интегрирани комуникации: актуални проблеми и иновативни технологии; Престанете да правите PR, обърнете внимание на хората!; Бранд журналистика: ново направление в маркетинга или в журналистиката?; Как марките общуват с потребителите през 21. век; Медиа образование: проблеми и перспективи за развитие; Възможностите на рекламните и имиджови комуникации в постиндустриалното общество;

15.50–17.00                  Доброто против злото. Пропагандата, фалшивите новини и информационната война и ролята им във формиране на общественото мнение и създаването на емоционален и опростен поглед на света

Свършено ли е с журналистиката?; Доверието в СМИ и социалните мрежи; Етиката в журналистиката и не само; Европа в търсене на истината; Информацията в България – свободна ли е тя?

Място: зала Пресклуб, Конгресен център

Организатор: „Seomax“

 

12.30-17.00

Кръгла маса „Start up time. First steps to starting your own business“

12.30-13.00         Регистрация

13.00-13.05         Откриване

13.05-13.10         Приветствие към участниците във форума

13.10-13.30         Какво означава да валидираме своята стартъп идея и как да го направим“ /Силвия Павлова/

13.30-13.50         Как да планираме ефективно, за да изберем най-правилния за стартъп компания бизнес модел? /Виктор Тодоров/

13.50-14.10         5 важни неща, преди да стартираш собствен бизнес  /Надежда Тодорова/

14.10-14.30         Как да развиваш високотехнологичен стартап в България? /Георги Арабаджиев/

14.30-14.50         Практически съвети и насоки за стартиращ бизнес  /Марина Мучакова/

14.50-15.10          Стартиране и управление на бизнес - правни съвети /Катерина Лютакова/

15.10-15.30          How to Build a fully remote company? /Hakim Elakhrass/

15.30-15.50          How to Build a product as a non-tech founder? /Ивайло Бъчваров/

15.50-16.10         Успешен бизнес чрез търговия на финансовите пазари – 7 неща, за които никой не говори /Стефан Трашлиев/

16.30-17.00          Дискусия с участието на стартъп компании, студенти и младежи, които желаят да открият свои стартъпи

Място: конферентна зала в палата 10

Организатор:  „Seomax“

 

 

14.30-16.00

Форум „Научно-техническо и образователно сътрудничество между Русия и България: глобален алианс”

Четвъртата индустриална революция промени света през последните две десетилетия. Сега на държавите са нужни нови инструменти и стратегии, за да си осигурят конкурентоспособност в глобален мащаб. Участниците във форума ще обсъдят комплексен подход за повишаване на ефективността на взаимодействието между Русия и България в областта на научно-техническото сътрудничество и трансфера на технологии.

Място: палата 2

Организатор: Министерство на науката и висшето образование на Руската федерация  /МНВОРФ/

 

15.30-17.30

Семинар  „3D Лазерно сканиране с терестриални 3D скенери“

Представяне на лазерното сканиране с примери за приложение в определени отрасли. Специалисти от Австрия, Швейцария, Германия и България ще запознаят посетителите с предимствата, ползите и улесненията, с които 3D лазерното сканиране може да допринесе за дейността им.

Място: зала България, Конгресен център

Организатор: „Фадо“

 

16.00-18.00

Делови срещи и проговори между руски и български изложители

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

19:30

Коктейл по повод официалното откриване на 75-ия Международен технически панаир

(вход с покани)

Място: Парк-хотел „Санкт Петербург“

Организатор: Международен панаир Пловдив АД

 

 

24 септември, вторник

09.00-17.30

Конференция „Fintech, Blockchain & Cryptocurrency Regulations 2019“

09.00-09.45         Регистрация        

09.45-10.00         Откриване 

10.00-10.30              Развитие и перспективи пред финтех  компаниите и блокчейн технологиите в България и Източна Европа /Йосиф Аврамов/        

10.30-11.30              Как технологиите променят финансовите услуги? /Константин Джелебов/; Умни договори - какво представляват и как бизнесът да спечели от това /Милен Радков/; Как банковото регулиране и надзор да следват трансформацията във финансовата система?    

11.30-12.00        Нетуъркинг

12.00-13.00            Мобилните разплащания - нови възможности за банките и бизнеса /Антонина Мартинова/; Платежните системи като двигател за развитието на Fintech /Мартин Богданов/; Платформите за споделено кредитиране - как ще се промени пазарът с появата на маркетплейсовете? /Стойчо Недев/ 

13.00-14.00      Нетуъркинг          

14.00-14.30         Какво е блокчейн технология, в кои области може да се използва? /Васил Дъбов/       

14.30-15.30         Имитационно моделиране и блокчейн транзакции /доц.д-р Светлана Василева/; Как трябва да бъде изграден блокчейн  проектът, за да бъде наистина достоверен /Гюнер Зеки/; Внедряване на блокчейн, съществуващи проблеми и способи за тяхното решаване. Разликата в различните видове токенизация /Николай Ангелов/     

15.30-16.00         Нетуъркинг          

16.00-17.00         Презентации от Станислав Георгиев и Антон Герунов 

17.00-17.30         Нетуъркинг

Място: конферентна зала в палата 10

Организатор: „Seomax”

 

09.00-17.30

Конференция  „Cyberlaw, Cybercrime & Cybersecurity“

09.00-09.45       Регистрация        

09.45-10.00       Откриване 

10.00- 10.30        Киберзаплахите в България и чужбина. Какво трябва да знае бизнесът /Красимир Коцев/

10.30-11.30         Как да не бъдем лесна мишена на киберпрестъпления? /Божидар Божанов/; PCI DSS в ежедневието в борбата със съвременните хакерски атаки /Павел Камински/      

11.30-12.00         Нетуъркинг

12.00-13.00      Правното регулиране в неограничения и неуправляван виртуален свят - възможно ли е? /адв.Никола Стойчев /; Регулативните мерки за киберсигурност като предпоставка за единен цифров пазар  /адв. Диана Вълкова/; Подобряване на сигурността на защитената търговска тайна и фирмените бази данни /адв. Полина Терзийска/         

13.00-14.00         Нетуъркинг

14.00-14.30      Противодействието на финансови и други киберпрестъпления в България /ГДБОП/        

14.30-15.30         Онлайн безопастност /Деян Благоев/

15.30-16.00         Нетуъркинг

16.00-17.00          Инвестиции в киберсигурността. Развитие киберпотенциала. Cryptography for Absolute Beginners / Светлин Наков/;

Важноста за защитената комуникация в екипа /Стефан Чеканов/ 

17.00-17.30           Нетуъркинг

Място: конферентна зала в палата 10

Организатор:  „Seomax“

 

10.00-12.00

Заседание на работната група по научно-техническо сътрудничество и образование към Междуправителствената руско-българска комисия

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

12.00-14.00

Сесия „Индустрия 4.0: производствени процеси на бъдещето”

Теми:

  • Цифрови асистенти на производството, цифрови пратформи за управление на производството, изкуственият интелект в производството – Валерий Петров, заместник генерален конструктор в ИКФ „Солвер“
  • Цифрови технологии в машиностроенет: наука, иновации, образование – Андрей Олейник, завеждащ катедра в Московския държавен технологически университет СТАНКИН
  • Повишаване на качеството и ефективността на технологическите среди на цифровите производства на основата на предикативни системи за анализ и прогнозиране на техническото състояние на оборудването – Сергей Шелтунов, директор на Института по конструкторско-технологична информатика към Руската академия на науките
  • World Skills: новите компетенции на „Цифрова трансформация” – Юлия Тархова, генерален директор
  • Създаване на телекомуникационна инфраструктура на автомобилния транспорт – Игор Наливайко, директор по насърчаване  на бизнеса, Средноволжска междурегионална асоциация на радиокомуникационните системи
  • Технопаркът: територия на иновации – Марин Христов, департамент R&D, „София ТехПарк”

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

14.00-14.30

Телемост – екскурзия из научните лаборатории на Московския политехнически университет

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

15.30-16.00

Презентации на иновативни разработки на университети на тема „Високоефективно аграрно стопанство”

  • Опитът от реализираните международни студентски проекти в рамките на модела „Обучение чрез изследване” – Сергей Тиц, началник управление „Международна дейност” в Самарския национален изследователски университет „Акад. С.П. Корольов”
  • Цифровите технологии в агропромишления комплекс  - Михаил Сергеев, заместник-ректор на Кримския федерален университет
  • Използване на данните от дистанционното сондиране на Земята за мониторинг на състоянието на селскостопанските полета – Светлана Веретехина, зам.-декан по научната работа в Руския държавен социален университет

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

16.00-18.00

Делови срещи и проговори между руски и български изложители

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

18.00-19.30

Тържествена вечер в чест на Руската федерация

В програмата:

  • Приветствие от летеца космонавт Олег Артемиев, герой на Русия
  • Изпълнения на руски ансамбъл за народни песни и танци
  • Сеанс  за онлайн радиовръзка  с руския екипаж на Международната космическа станция

 

 

25 септември, сряда

 

09.00-17.30

Конференция  „Smart Building and Smart Cities“

09.00-09.45        Регистрация

09.45-10.00        Откриване             

10.30-11.30        Безпилотни летателни апарати за градска среда / проф. Димо Зафиров/; Авиационна мобилност в интелигентни градове / Георги Георгиев/ 

11.30-12.00        Нетуъркинг

13.00-14.00        Нетуъркинг           

14.30-15.30        Смарттуризъм – що е то и има ли почва у нас? /Елица Стоилова/; Компонентите на градската среда и как да изберем перфектния дом /Любен Сяров/; Гласовият асистент - необходимост в съвременния дом /Любомир Михалчев/

15.30-16.00        Нетуъркинг 

17.00-17.30        Нетуъркинг

Място: конферентна зала в палата 10

Организатор: „Seomax“

 

09.00-17.30

Конференция „Industry 2020. Digital Technologies for B2B and FMCG Industry“

09.00-09.45         Регистрация        

09.45-10.00         Откриване 

10.00-10.30         Дигиталната трансформация – бъдещето на вашия бизнес /Христо Христов/

10.30-11.30         Дигитализацията в помощ на производството /Тодор Гигилев/

11.30-12.00         Нетуъркинг

12.00-13.00         Автоматизация и дигитализация на процеса по подбор /Николай Николов/ ; Интегрирани системи за автоматизация на дейностите свързани с управлението на заплатите и кадрите /Петър Топалов/; Системи за отчитане на ефективност и качество на дейностите - обективно оценяване на представянето на компанята и служителите й  /Пламен Пенков/

13.00-14.00          Нетуъркинг

14.00-14.30          Силата на бранда. Как да създадем, изграждаме и използваме най-ценния актив на компанията? /Станимир Андонов/     

14.30-15.30          Пазарна стойност на бранда и стойност на потребителя /Стойне Василев/; Социалните медии като елемент от изграждането на фирмен брандинг /Александър Георгиев/; Сигналите на силния бранд за Google /Никола Минков/        

15.30-16.00         Нетуъркингт        

16.00-17.00         Бизнес културата в дигиталната ера /Тодор Терзиев/; Персонализация в дигиталната комуникация и защо трябва да прилагаме в стратегията за своите брандове! Практически примери и успешни практики /Николай Йоргов /

17.00-17.30         Нетуъркинг

Място: конферентна зала в палата 10

Организатор:  „Seomax“

 

11.00-12.00

Презентации на иновативни разработки на университети  на тема „Енергийна ефективност и промишлен комплекс”

  • Цифрови трансформатори на ток и напрежение 6-110 кВ и мултифункционални системи на тяхна основа – Владимир Лебедев, завеждащ катедра в Ивановския държавен енергетически университет „Ленин”
  • Технология и използване на титаносиликатния сорбент за очистване на отпадни води от радионуклеиди и катиони на токсични метали – Глеб Самбуров, научен  сътрудник в Института по химия и технологии на редките елементи и минерални суровини към Руската академия на науките
  • Автономен електрогенератор за алтернативна енергетика – Юрий Богачев, председател на Съвета на Санкт-Петербурския държавен електротехнически университет „Ленин”
  • Перспективни иновационни разработки на Самарския университет – Александра Даниленко, началник на Центъра за конгресно-изложбена дейност към университета

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

12.00-14.00

Дискусия  „Търсенето на иновации: международни изследователски проекти“

Панели:

  • Международният трансфер на технологии
  • Международно сътрудничество между университетите и бизнеса за създаване на цифрова платформа за персонализирано хранене на основата на органически и функционални продукти от агропромишления комплекс – Валентина Иванова, ректор на Московския държавен университет по технологии и управление „К.Г. Разумовский”, и Стефан Драгов, зам.-ректор по научната дейност и бизнес партньорство в Университета по хранителни технологии-Пловдив
  • Крим. Нови възможности за трансфер на образование и иновации в региона – Андрей Фалалеев, и.д. ректор на Кримския федерален университет
  • Хоризонт 2020: опитът от реализацията на научни проект с руски университети – Любомир Димитров, зам.-ректор на Техническия университет-София
  • Международен трансфер на технологии: нормативно-правно регулиране – Олга Пятаева, и.д. завеждащ  катедра „Международни икономически и финансови отношения” и ръководител на Центъра за трансфер на технологии в Руската държавна академия по интелектуална собственост

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

15.00-15.30

Телемост със Санкт-Петербургския национално-изследователски университет по информационни технологии, механика и оптика

Тема: „Формиране на цифрова култура в условията на цифрова икономика“ – Елена Михайлова, директор на Висшата школа по цифрова култура

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

15.30-16.00

Телемост с Националния изследователски университет „Висша школа по икономика”

Тема: „Световната икономика в условията на цифровизация“ – Леонид Григориев, ръководител на департамент „Световна икономика” към университета, ръководител на Аналитичния център към правителството на Руската федерация, член на Съвета на настоятелите  на Световния фонд за дивата природа /WWF-Russia/

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

16.00-16.30

Телемост с Московския държавен технологичен университет СТАНКИН

Тема: „Конструктор на новата индустрия“

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

18.00

Церемония по връчване на златните медали на Международния технически панаир

(вход с покани)

Място: Виенски павилион, палата 19

Организатор: Международен панаир Пловдив АД

 

26 септември, четвъртък

 

09.00-17.30

Конференция „Growth Hacking & Lean Digital Transformation“

09.00-09.45                   Регистрация        

09.45-10.00                   Откриване 

10.00-10.30                   Growth Hacking & SX ефект. Резултатно ориентирана стратегия за бърз растеж./Благой Никушев/

10.30-11.30                   Истините за Hypergrowth и Реален Бизнес Растеж: 10 Работещи Тактики – Митове vs. Реалност /Темелко Дечев/; Ролята на топ мениджмънта в програмите за непрекъснато подобряване на ефективността /Любомир Атанасов/; Реализацията на човешкия капитал. Въвличане на персонала в процеса на Lean трансформацията /инж.Матея Фратев/

11.30-12.00                   Нетуъркинг

12.00-13.00                   Работи ли Лийн методологията в България - опитът на професионалистите в преодоляване социално психологическите бариери и приемането на решения за повишаване на операционната ефективност /Николай Чалъков/; Повишаване на производителността във Фесто производство чрез ангажиране на всички сътрудници и използване на лийн инструменти  /Димитър Блажев /; Човешкият капитал като основа за непрекъснатото усъвършенстване в БТЛ /Ивайло Машев/     

13.00-14.00                   Нетуъркинг

14.00-14.30                   От Лийн методологията към Индустрия 4.0 /Владислав Великов/    

14.30-15.30                   Комуникация и управление на представянето. Използване на Lean методологията за управление на човешките ресурси /Тодор Терзиев/     

15.30-16.00                   Нетуъркинг

16.00-17.00                   Заедно: Growth Hacking, TОС, Lean, Agile, Scrum и другите. Решения за ускорено повишаване на ефективността /Таня Бояджиева/; Практически принципи и начин на работа на Scrum с Kanban  /Мартин Кулов,

Тихомир Давидов/

17.00-17.30                   Нетуъркинг

Място: конферентна зала в палата 10

Организатор: „Seomax“

 

09.00-17.30

Конференция „Smart Retail 2020. Digital Solutions for more sales“

09.00-09.45         Регистрация        

09.45-10.00         Откриване 

10.00-10.30         Brands Of The Future: Критичната връзка между BX, CX, UX и EX за изграждането на бранда / Жечо Добрев/  

10.30-11.30         Автоматизация в PPC рекламата: как да използваме потенциала на изкуствения интелект  /Наталия Стоянова/; Next Generation Facebook & Instagram Marketing for Retail /Виктор Вутов/; Синхронизация на телевизионна и онлайн реклама - как го правим и как може да се използва в ритейла  /Христо Николински/ 

11.30-12.00         Нетуъркинг

12.00-13.00         Educational Marketing или как да използваме съдържанието, за да създаваме лоялни клиенти за дълъг период от време /Христо Атанасов/

13.00-14.00         Нетуъркинг

14.00-14.30         Тенденции в развитието на търговските системи и онлайн платформите за управление на продажбите. Правни и технологични аспекти в търговските процеси  /Виктор Павлов/      

14.30-15.30         Дигитални инструменти за следене и отчитане изпълнението на задачите,генерирането на нови идеи в компанията и поощряване на активните служители  /Пламен Пенков/; Retail Big Data. Как използването на данни от сензори, складови програми и продажби могат да подобрят и оптимизират финансовите резулатите на всеки един търговски обект. Практически примери  /Серги Сергиев/; Анализ на потребителските предпочитания: Machine Learning алгоритъм за повишаване на ефективността на продажбите /Паско Пасков/    

15.30-16.00         Нетуъркинг

16.00-17.00         Счетоводни особености на дигиталните бизнеси. Какви са текущите изисквания за онлайн магазините и Наредба Н-18? В каква посока се очаква да бъдат следващите промени? /Христо Петров/      

17.00-17.30         Нетуъркинг

Място: конферентна зала в палата 10

Организатор: „Seomax”

 

10.00-14.00

Бизнес форум „Инвеститор 4.0”

Място: Гранд хотел „Пловдив”

Организатор МНВОРФ

 

10.30-18.00

Представяне на портфолиото на  „Експо център Москва“

10.30–11.00     Регистрация

11.00–11.30     Поздравителни адреси от официални лица

  • Н.П.р г-н Анатоли Макаров, извънреден и пълномощен посланик  на Руската федерация в България
  • Г-н Георги Гергов, мажоритарен собственик на Международен панаир Пловдив и почетен консул на  Руската федерация в Пловдив
  • Г-н Цветан Симеонов, председател  на БТПП
  • Г-н Константин Артюшин, търговски представител на Руската федерация в България
  • Г-н Георги Минчев, председател на Руската търговско-промишлена палата в България

11.30–12.00     Представяне на портфолиото на „Експо център Москва“

  • Г-н Сергей Беднов, генерален директор на „Експо център Москва“

12.00–12.15     Дискусия

12.15–12.30     Брифинг

12.30–13.30     Коктейл

14.00–18.00     Разглеждане  на 75-я Международен технически панаир

Място:  зала Пресклуб, Конгресен център

Организатор: Експо център Москва

 

15.00-16.30

Презентация на иновативни разработки на университети на тема „Усвояване на въздушното и космическото пространство”

  • Разбаротки на Самарския университет в областта на биомедицинското инженерство и биофотониката – Сергей Акулов, доцент в катедра „Лазерни и биотехнически системи”
  • Перспективни разработки на руското авиостроене – Виктор Хрибков, главен конструктор, ОКБ „Ротор”
  • Формиране и развитие на океанологията в Русия – Константин Рогински, завеждащ лаборатория в Института по океанология „П. П. Ширшов”
  • Микроспътниците като ефективен инструмент за фундаментални и приложни изследвания – Татяна Жаркова, Институт по космически изследвания към Руската академия на науките
  • Технически решения на основата на когнитивните технологии за осигуряване на безопасност – Валентина Бритвина, Московски политехнически университет

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

27 септември, петък

 

09.00-17.30

Конференция „E-Commerce 4.0 & Omnichannel Transformation“

09.00-09.45         Регистрация        

09.45-10.00         Откриване 

10.00-10.30         Geofence технологията като връзка между дигиталния и физическия свят: данни от България, практически съвети и приложения /Огнян Попов/     

10.30-11.30         E-Commerce 4.0 /Жанет Найденова, Николай Бакалов/         

11.30-12.00         Нетуъркинг

12.00-13.00         Дропшипинг – как да продаваме онлайн в чужбина,  без да притежаваме стоката /Георги Шопов/; Ефективни Google AdWords стратегии за онлайн магазини през 2019 година /Станислав Димитров/; Локално SEO & PPC - полезни практики /Трифон Буюклийски/  

13.00-14.00         Нетуъркинг

14.00-14.30         Глобалните стандарти - мост между физическия и дигиталния свят. „Мечето Бари и неговият дигитален близнак“ или „Как да пробием в един супер свързан свят“  /Цвета Братанова/ 

14.30-15.30         Как изглежда една омниканална микросистема? /Йордан Геновски; Перспективни/омниканални технологии за лоялност: какви са новите принципи за подържане на отношенията с потребителите? Как да анализираме резултатите от омниканална програма за лоялност?  /Димитър Савов /; Journey Mapping Across Channels - омниканална карта за управление очакванията и преживяванията на клиентите /Георги Прусийски/

15.30-16.00         Нетуъркинг

16.00-17.00         E-Commerce 2020. Полезни практики и съвети от работещи онлайн магазини /Огнян Младенов/; Бързите поръчки. Практически tips &tricks за повишаване на продажите в онлайн магазина /Николай Еленков/

17.00-17.30         Нетуъркинг

Място: конферентна зала в палата 10

Организатор: „Seomax”

 

09.00-17.30

Конференция „Logistics of the Future”

09.00-09.45         Регистрация        

09.45-10.00         Откриване 

10.00-10.30         Електронната търговия – най-перспективния сегмент от логистиката за инвестиране в 2019-2020 г ./Максим Гасумянц/     

10.30-11.30         3PL и 4PL управление на логистиката и веригата на доставките. Развитие на бранша в България /Паско Пасков; /Неограничена логистика. Дигитални решения при управление на логистиката /Радослав Крумов/; Last Mile Delivery. Доставки последна миля – предизвикателства за бизнеса и потенциални решения  /Цвета Братанова/         

11.30-12.00         Нетуъркинг

13.00-14.00         Нетуъркинг

14.00-14.30         Стойността на доверието при партньорство с фулфилмънт център /Милена Рамчева/         

14.30-15.00          Логистичните предизвикателства на онлайн търговците при продажби на няколко пазара /Светлозар Димитров/ 

15.00-15.30          Другата гледна точка: защо фулфилмънт центровете са полезни дори и за дигиталните агенции? /Христо Радичев/     

15.30-16.00         Нетуъркинг

16.00-17.00         Дискусия  „Ползите от фулфилмънта за моята фирма'' /Милена Рамчева, Светлозар Димитров, Христо Радичев/ 

17.00-17.30         Нетуъркинг

Място: конферентна зала в палата 10

Организатор: „Seomax”

 

15.30-17.30

Семинар „3D Лазерно сканиране с терестриални 3D скенери“

Технологията на 3D лазерното сканиране както на теория, така и с практически демонстрации и примери от ежедневната работа. Специалисти от Австрия, Швейцария, Германия и България  ще запознаят посетителите с предимствата, ползите и улесненията, с които 3D лазерното сканиране може да допринесе за дейността им.

Място: зала България, Конгресен център

Организатор: „Фадо“

 

10.00-14.00

Ден на студентската младеж на Русия и България

Екскурзия из експозицията на Министерството на науката и висшето образование на Руската федерация

Място: палата 2

Организатор: МНВОРФ

 

28 септември, събота

 

09.00-17.30

Конференция  „Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants“

09.00-09.45         Регистрация        

09.45-10.00         Откриване 

10.00-10.30         Growth Hacking Strategies - дигитални маркетингови стратегии за пробивен пазарен растеж /Димитър Денев/    

10.30-11.00         Как чрез психология на убеждаването и брандинга да увеличим директните резервации в хотела? /Катя Тодорова/; Как да привлечем рускоговорящи гости в своя хотел -  най-успешните и печеливши практики  /Николай Новодран/; 5 типа таргетирана реклама в Google, която ще напълни хотелските стаи и ресторанта /Християна Петкова/    

11.30-12.00         Нетуъркинг

12.00-13.00         Изкуството на продажбите през online дистрибуционни канали. 100% заетост гарантира ли печеливш бизнес?! /Виктор Тодоров, Иван Камбуров/; SMS мобилен маркетинг за хотели и ресторанти /Валерия Захариева/; Защо Digital Signage и WiFi решенията са мощен инструмент за повече продажби в обектите на хотела и ресторанта? /Зоран Михайлов/; Добри и лоши практики при изработката на сайт за хотели и ресторанти /Румен Георгиев/

13.00-14.00         Нетуъркинг

14.00-14.30         Маркетинг и брандинг в социалните медии – Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest /Петър Дяксов/         

14.30-15.30         CTR & User Experience – фундаменти на бъдещото SEO /Борислав Арапчев и Дидо Григоров/; Работещи SEO стратегии за хотели и ресторанти /Теодор Захариев/; Чатботът. Точното дигитално решение за вашия хотел или ресторант /Велик Хазнатарлиев/     

15.30-16.00         Нетуъркинг

16.00-17.00         Дигиталната кухня - да пишеш вкусно за ястия /Радостина Райчева/; 360-градусова виртуална разходка. Как най-добре да позиционирате хотела и ресторанта си? /Димо Желев/; С какво блоговете могат да помогнат на бизнеса в туризма? /Мартин Тотев/; Маркетинг на съдържанието – блог  и новини /Росица Димитрова/

17.00-17.30          Нетуъркинг

Място: конферентна зала в палата 10

Организатор:  „Seomax”

 

09.00-17.30

Конференция  „Video & Social Media Marketing“

09.00-09.45         Регистрация        

09.45-10.00         Откриване 

10.00-10.30         Защо не работи рекламата в Facebook? Как да не допуснем основни грешки и да подобрим ROI на рекламните кампании? /Боян Москов/       

10.30-11.00         Създаване на видео съдържание - по-лесно е отколкото звучи! /Деан Танков/; Next Gen TV: Връщане на телевизията в уеб пространството и обратно. Монетизация чрез динамични и таргетирани реклами /Зденек Буреш, Симеон Илиев/

11.30-12.00          Нетуъркинг

12.00-13.00          Какво да правим с видеото след заснемането? Монтаж, цветова корекция, специални ефекти със и без бюджет /Любомир Дуцолов, Luba6ky/; Работата със звука. Звуков образ и реалност. Как да направим идеалния звук във видеото? /Мирослав Стоянов/; Анимирани Explainer видеоклипове - как завладяха света на маркетинга и защо да ги използвате в своя бизнес /Георги Василев/   

13.00-14.00          Нетуъркинг

14.00-14.30         6 способа за събиране на клиентска база в социалните мрежи и как да я използваме в стратегията си за увеличаване на продажбите  /Мартин Попов/    

14.30-15.30         Видеомаркетинг в социалните мрежи. Най-важните тенденции за 2019 г. /Любомира Любенова/; 2 видео и още 9 успешни тактики в Instagram /Петър Владимиров/; Правила за внедряване на ефективен ретаргетинг във всички социални мрежи /Димитър Димитров/     

15.30-16.00         Нетуъркинг

16.00-17.00         Значението на социалните мрежи в онлайн продажбите /Найден Илиев/; How Vlogging shaped the Content Marketing Strategy of E-commerce Businesses? /Велизара Панайотова/ 

17.00-17.30         Нетуъркинг
Място: конферентна зала в палата 10

Организатор: „Seomax“

 


СТРАНА ПАРТНЬОР - РУСИЯ

Русия  ще бъде страна партньор на Международния технически панаир. Почетното участие  на Руската федерация  ще се състои след  поредицата срещи  на високо държавно ниво през последните месеци, за да конкретизира  възможностите за активизиране на икономическите отношения между двете държави. Стокообменът между тях възлиза на около 3.5 милиарда долара през миналата година. Над 3.3 млрд. долара са руските инвестиции в България, а българските в Русия – повече от 87 млн. долара.

Русия е на четвърто място сред търговските партньори на Европейския съюз,  стокооборотът нараства, а това ще се отрази позитивно  и на обмена с България, коментират  експерти.  Националният статистически институт вече отчете ръст от 6.8% на българския износ за Русия и от 28.1%  на вноса у нас през първото тримесечие на тази година  спрямо същия период на  миналата.

На фона на тази благоприятна тенденция се очаква представянето  на Руската федерация  като страна партньор на Есенния панаир в Пловдив  да доведе до реални стъпки в областта на търговията,  инвестициите,  технологиите и високотехнологичните  продукти. По традиция руски компании, университети и  научни  институти показват на изложението върхови разработки, които предизвикват голям интерес сред специалистите. Това дава начало на много съвместни проекти, както стана при предишното  почетно участие през 2011 година.

Международния технически панаир ще се проведе от 23 до 28 септември с участието на близо  600 изложители от цял свят. Те ще демонстрират новости  от  строителството, електротехниката, електрониката, машиностроенето, роботиката, автоматизацията, информационните и дигиталните технологии, енергетиката,  екологията, химическата промишленост, автомобилната индустрия и транспорта в рамките на пет специализирани изложби.


Защо да участвам?

Ползи

  • Представяне пред мотивирани потребители
  • Специални привилегии и бонуси за изложителите
  • Създаване на перспективни бизнес контакти
  • Организиране на имиджови и рекламни събития
  • Възможност за изграждане на атрактивен щанд

 

Профил на посетителите

Предприемачи, мениджъри и специалисти – над 83%

Чуждестранни бизнес делегации и организирани групи

Увеличаващ се брой младежи на възраст под 30 години

 

Цели на посещението:

 

  • Ориентиране в новите тенденции – 81.3%
  • Проучване на оферти – 40.5%
  • Създаване на нови бизнес контакти – 35.1%
  • Проучване на конкуренцията – 27.8%
  • Друго – 3.5%

 

Комуникации

Международен панаир Пловдив е разработил динамичен модел за привличане на целеви групи посетители чрез:

  • реклама в електронни, печатни и онлайн медии
  • партньорство с национални и специализирани медии
  • дигитален маркетинг в социалните мрежи и чрез имейл
  • представяне на изложители в собствените канали в Интернет и Фейсбук

Допълнителни възможности

Участниците в Международния технически панаир имат следните допълнителни възможности, предоставени от организаторите:

  • Бонуси – за поредно участие и за авансово плащане
  • Вечер на изложителя – Официален коктейл по повод откриването на Техническия панаир
  • Карти за безплатен вход в панаирния комплекс
  • Безплатен достъп до Wi‐Fi в панаирния комплекс
  • Опция „Подай сигнал“ за отстраняване на проблеми
  • Свободен достъп на Ваши бизнес партньори след регистрация
  • Закупуване на билети с отстъпка при поръчка над 20 броя
  • Участие в Конкурса за златни медали, които са най-високото пазарно отличие за иновативни продукти в България
  • Участие в Конкурс за дизайн на експозиция, изделие и опаковка
  • Възможност за включване в съобщенията до медиите и други форми на комуникация при подадена информация в пресцентъра
  • Съдействие при организирането и популяризирането на събития и демонстрации
  • Обособяване на демозони, където техниката може да се покаже в действие, за да се презентират по-добре нейните качества.

Важни дати и срокове

Провеждане – от 23 до 28 септември 2019 г.

работно време за изложители: 08.00-19.00 ч.

отворено за посетители: 09.00-18.00 ч., последен ден – до 14.00

 

Монтаж – 15 календарни дни преди откриването

Дати Работно време
08–19 септември от 8.00 до 17.00 ч.
20–21 септември от 8.00 до 19.00 ч.
22 септември от 8.00 до 21.00 ч.

 

Демонтаж – 12 календарни дни след закриването

работно време: 08.00-17.00 ч.

Включване в печатния каталог – до 19.07.2019

Включване в онлайн каталога – данните се актуализират ежеседмично до започване на проявата


Наем щанд

Международен панаир Пловдив предоставя под наем покрита и/или открита изложбена площ - щанд/бунгало със стандартна конструкция или нестандартни щандове, изготвени по индивидуална оферта.

 

За наемане на щанд/бунгало е необходимо да се попълни формуляр 3

 

Галерия - нестандартен щанд по индивидуален проект

 

Наемът се отнася за периода от 2 календарни дни преди откриване на проявата, през периода на нейното провеждане и до 2 дни след закриването.

 

Наемът на щанд/бунгало включва също:

  • обща охрана, общи разходи за електроенергия и вода, почистване на общите части, ползване на инфраструктура, извозване на отпадъци;
  • определен брой входни карти за изложители;
  • включване в каталога и информационната система (адрес на фирмата, телефон, факс, имейл, Интернет адрес, до 2 бранша и до 50 знака текстова информация), публикуване в онлайн каталога на изложителите и ежеседмично актуализиране на информацията в него.

 

Наемната цена на щанда/бунгалото не включва водна връзка и консумация на вода, които се поръчват и заплащат допълнително

За повече информация: формуляр 3- наем на щанд/бунгало

 

Допълнителна информация - в секция „Услуги, наем на щандове и бунгала“

 


Отстъпки

На изложителите се предоставят следните отстъпки:

Условие Бонус
Второ участие през 2019 г. 5% от наема на покритата площ,
която се дублира
Участие за 5 или повече поредни години
(2018 – 2014 и т.н.)
10 % от наема на площта
Пълно плащане на заявените услуги до 28.06.2019 5% от сумата

Услуги

Услугите обхващат дейностите, свързани с подготовката, провеждането и приключване на участието.

 

  • Пълен сервиз за създаване на щанд – архитектурен проект, изграждане, оборудване, обзавеждане, пространствено оформление
  • Изграждане на нестандартен щанд по индивидуален проект
  • Портал на изложителя – достъп до полезна информация и до онлайн каталога, изпращане на покани до посетители и получаване на кодове за регистрация, осигуряваща безплатен вход
  • Телекомуникационни услуги, аудио-визуална техника
  • Микс от форми за реклама и презентиране – офлайн и онлайн
  • Организиране на събития в залите на Конгресния център
  • Спедиторска и митническа обработка
  • Охрана; паркинг зони с над 1300 места на закрито и открито

 

За повече информация – в рубриката „Услуги/Изложбени услуги“

 


Баджове и входни карти

Изложителят получава входни карти в зависимост от заявените площи:

 

Наета площ Брой карти
До 20 кв. м 5
До 50 кв. м 10
До 100 кв. м 15
До 200 кв. м 20
До 500 кв. м 25
Над 500 кв. м 30

 

Допълнителни карти се издават срещу заплащане. Входната карта е индивидуална и не може да бъде преотстъпвана на друго лице.


Защо да посетя Международния технически панаир?

Ползи

  • Запознаване с авангардната индустрия на живо
  • Ориентиране в кардиналните промени в деловия свят
  • Информация за нови продукти, услуги и оферти
  • Бизнес срещи с представители на водещи фирми
  • Проучване на конкуренцията и пазарите
  • Възможност да се посетят артсъбития от програмата на Пловдив като Европейска столица на културата

 

Профил на изложителите

  • Търговия – с най-голям дял
  • Производство – втората по големина група
  • Услуги и инженеринг
  • Научна и развойна дейност
  • Нови участници – средно 30% всяка година
  • Компании, предлагащи цялостни решения на потребителите

 

Съпътстваща програма

Специалистите могат да направят своята визита по-ефективна, като посетят събитията от съпътстващата програма, които всяка година са средно 35.

Основни теми:

  • Иновации от и за Индустрия 4.0
  • Растеж на бизнеса и нови модели
  • Финанси и инвестиции
  • Международни връзки и пазари

Полезна информация

Локации

 

Палати

  • 2 - Енеко
  • 3 – Ауто сити Пловдив
  • 6  - Стройтех
  • 10 – Инфотех
  • 13 - Машиностроене

Открити площи

  • I - до п. 2 - Енеко
  • V - между п. 3, 4, 6, 7- Ауто сити Пловдив
  • VII - между п.11 и п.13 - Машиностроене
  • VIII - пред п. 11 - Инфотех
  • IX - пред п. 13 - Машиностроене
  • XI - северно от п. 6 - Стройтех
  • XII - пред п. 14 – Стройтех
  • XIII - южно от п. 6 – Стройтех

 

Работно време

09.00–18.00 часа; последен ден (събота): 09.00 - 14.00 часа

 

Достъп

  • Билет – 7.00 лв.; за ученици – 4 лева; за инвалиди - безплатно
  • Билет за фирми (над 20 броя и с предварителна заявка) - 4.00 лв.
  • Входна карта за цялото време на изложението – 25.00 лв.

 

Информация за изложители

Посетителите могат предварително да се ориентират кои фирми участват, като използват онлайн каталога на адрес FAIRINFO.FAIR.BG.
По време на изложението онлайн каталогът е достъпен също от информационните терминали, информационните пунктове и в Центъра за услуги и информация в палата 7. Печатният каталог се продава в информационните пунктове и в касата, намираща се в палата 9.

 

Среща с изложител

От онлайн каталога на изложителите след регистрация може да се подаде запитване и/или заявка за среща с изложител. Тя отива директно в неговата поща. Автоматична система изпраща допълнително (два дни преди изложбата) напомнящ мейл до изложителите, за които е изпратено запитване за среща.

 

Паркинги

  • До палата 10
  • По бул. „Марица“ – южно от панаирния комплекс, покрай река Марица
  • Многоетажен паркинг - вход от бул. „България“
    Паркингите са дневни с цена – 7.00 лв
  • Възможност за денонощен паркинг за леки автомобили: открита площ XIV в района на палата 29, вход D
    Цена за цялото времетраене на панаира: 100.00 лв
  • Възможност за дневен паркинг за леки автомобили: открита площ XIV - в района на палата 29, вход D)
    Цена за цялото времетраене на панаира: 50.00 лв
    Продажби - палата 9, партер

 

Как да стигнем до Пловдив и до панаира:

 

Настаняване

Пловдив е сред най-развитите туристически центрове на България. Той разполага с множество места за настаняване, предлагащи всички удобства. Един от най-елегантните хотели е четиризвездният „Санкт Петербург”, в който има и конферентни зали.

 

За информация и контакти: http://www.sphotel.net/


ИЗЛОЖБИ


АУТО СИТИ ПЛОВДИВ - автомобили, транспорт, оборудване

Вася Михайлова

Тел.: +359 32 902 484

Мобилен тел.: +359 887 228 834

E-mail: v_mihailova@fair.bg


ЕНЕКО - енергетика, екология, химия, управление на водите

Даниела Гозманова

Тел.: +359 32 902 143

Мобилен тел.: +359 896 500 023

E-mail: d.gozmanova@fair.bg


ИНФОТЕХ - информационни и дигитални технологии

Таня Землякова

Тел.: +359 32 902 311

Мобилен тел.: +359 885 555 363

E-mail: t.zemlyakova@fair.bg


МАШИНОСТРОЕНЕ - машини, технологии, роботи, автоматизация

Силвия Христова

Тел.: +359 32 902 180

Мобилен тел.: +359 887 220 076

E-mail: s.hristova@fair.bg


СТРОЙТЕХ - строителна техника, електротехника, материали, инструменти, технологии

Васил Чинов

Тел.: +359 32 902 330

Мобилен тел.: +359 885 733 266

E-mail: v_chinov@fair.bg


ДЕЛОВИ ПРОЯВИ

Таня Землякова

Тел.: +359 32 902 311

Мобилен тел.: +359 885 555 363

E-mail: congress@fair.bg


КАТАЛОГ И ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА

Захари Караджов

Тел.: +359 32 902 141

Мобилен тел.: +359 885 898 835

E-mail: zahari@fair.bg


РЕКЛАМА

Мария Миланова

Тел.: +359 32 902 377

Мобилен тел.: +359 885 787 587

E-mail: advertising@fair.bg

ФОРМУЛЯР 3Наемане на щанд/бунгало 

Формуляр 3

ФОРМУЛЯР 5Поръчка за телекомуникационни услуги 

Формуляр 5

ФОРМУЛЯР 7Заявка за наемане на зали и технически средства 

Формуляр 7

ФОРМУЛЯР 8Поръчка за реклама 

Формуляр 8

ФОРМУЛЯР 12Поръчка за допълнителни услуги 

Формуляр 12

ФОРМУЛЯР 13Заявка за участие в международнияконкурс за златен медал и диплом 

Формуляр 13

ФОРМУЛЯР DКонкурс за дизайн 

Формуляр D

Формуляр 15Поръчка за транспортни услуги 

Формуляр 10

Документите са изготвени в .PDF формат. За да ги отворите и попълните, е необходимо да използвате програмата Adobe Acrobat Reader, версия от 8 нагоре.

Можете да изтеглите програмата от долния линк:

Adobe Acrobat Reader
АУТО СИТИ ПЛОВДИВМеждународна изложба за автомобили, транспорт, оборудване

AUTO CITY ПЛОВДИВ е една от най-посещаваните изложби в рамките на Международния технически панаир.Тя показва широката гама автомобили, покриваща интересите на различни потребителски групи, товарни и специализирани транспортни средства, автосервизно оборудване и резервни части.

През 2019 г. се организира СПЕЦИАЛНО БИЗНЕС ИЗДАНИЕ, което създава условия за по-ефективно презентиране на модели с различно предназначение в областта на търговията, услугите, малките и средните предприятия, индустрията.

В рамките на изложението има Тест драйв зона, където се демонстрират технологичните и техническите характеристики на автомобилите.

 

Основни браншове

  • Леки автомобили
  • Автобуси и микробуси
  • Товарни автомобили
  • Специализирани автомобили
  • Авточасти и принадлежности, ремаркета
  • Масла и смазочни материали
  • Тунинг на автомобили и мотоциклети
  • Оборудване и продукти за бензиностанции и газостанции
  • Гаражно и автосервизно оборудване
  • Сигнално-охранителни системи
  • Търговска дейност, вкл. онлайн магазини

ЕНЕКОМеждународна изложба за енергетика, екология, химия, управление на водите

Международната специализирана изложба ЕНЕКО очертава тенденциите в зелената икономика, като представя новости в енергетиката и екологията, химическата индустрия и водния сектор. Тя дава възможност на фирмите да покажат своите изделия пред широк кръг потребители. Всяка година изложителите се увеличават, тъй като намират нови клиенти в индустрията, обществения сектор и бита.

 

ОСНОВЕН АКЦЕНТ - иновациите

 

  • за намаляване на енергийните разходи в индустрията и бита
  • за ограничаване на вредните въздействия върху околната среда
  • за качество и безопасност на химическите продукти
  • за пречистване на водата

 

 

ОСНОВНИ БРАНШОВЕ

 

ЕКОЛОГИЯ

  • Технологии, съоръжения и апарати за опазване на околната среда
  • Продукти и материали с приложение в екологията
  • Пречиствателни станции
  • Мониторинг на параметрите на околната среда
  • Управление на отпадъците
  • Пречистване на отпадни води и повторното им използване
  • Опазване чистотата на въздуха
  • Техника и инсталации за отстраняване на екологични замърсявания
  • Санитарни и дезинфекционни системи

 

ЕНЕРГЕТИКА

  • Биоенергия, възобновяеми енергоизточници, вторични ресурси
  • Енергийна ефективност, енергийна конверсия
  • Енергопроизводство
  • Технологии и съоръжения за добив и потребление на енергийни ресурси
  • Технологии, системи и материали за енергетиката
  • Хладилна, вентилационна, климатична и отоплителна техника
  • Локални отоплителни уреди, котли
  • Съоръжения за отопление на големи помещения

 

ХИМИЯ

  • Неорганични химически продукти
  • Продукти и полупродукти на органичния синтез
  • Агрохимикали
  • Почистващи средства
  • Каучукови изделия, пластмаси и изделия от пластмаси
  • Багрила и спомагателни средства за промишлеността
  • Лабораторни прибори, апаратура и материали
  • Машини и апарати за химическата промишленост

 

УПРАВЛЕНИЕ НА ВОДИТЕ

  • Технологии и оборудване за обработка и пречистване на водата
  • Инсталации, инфраструктурни съоръжения
  • В и К техника, инструменти и принадлежности
  • Техника за откриване на дефекти във водопроводната мрежа
  • Прочистване на тръбопроводи
  • Измервателни, регулиращи и контролни системи

ИНФОТЕХМеждународна изложба за информационни и дигитални технологии

Международната специализирана изложба ИНФОТЕХ демонстрира умни решения за индустрията и бита, постижения на изкуствения интелект и на Индустрия 4.0. Тя представя компании от динамично развиващия се сектор на информационните и дигиталните технологии, представлява своеобразна „зона на бъдещето“ с ултрамодерните продукти, които показва и промотира на пазара.

 

ОСНОВЕН АКЦЕНТ – дигитализация на индустрията, образованието и бита.

 

 

ОСНОВНИ БРАНШОВЕ

 

  • Хардуер
  • Софтуер
  • Интернет решения и услуги
  • Комуникации
  • Обмен на данни и текстова информация
  • Видео- и радиокомуникации, мултимедия
  • Офис оборудване и консумативи
  • Банково оборудване
  • Системи за глобална комуникация (GPS, GPRS)
  • Безжични телефони
  • Услуги

МАШИНОСТРОЕНЕМеждународна изложба за машини, технологии, роботи, роботизирани системи, автоматизация

Международната изложба МАШИНОСТРОЕНЕ е най-голямата в рамките на Техническия панаир. Презентира иновативни технологии, машини, инструменти, прецизни роботи с различни приложения и автоматизирани системи, оборудване за металургията, а също - нови продукти, изследвания и разработки, методи за обучение на специалисти и модерни бизнес модели. Това я прави платформа на авангардната индустрия.

В рамките на изложението е обособена секция за агротехника, която дава възможност за представяне на фирми, предлагащи оборудване за селското стопанство.

Проявата е предпочитан от специалистите център за информация и запознаване с ноу-хау.

 

ОСНОВЕН АКЦЕНТ – развитието на Индустрия 4.0

 

 

ОСНОВНИ БРАНШОВЕ

 

МАШИНОСТРОЕНЕ

  • Металорежещи и металообработващи машини
  • Технологии и ноу-хау в машиностроенето
  • Инструментална екипировка
  • Заваръчна техника
  • Машини за леката промишленост
  • Машини за преработка на пластмаси
  • Подемно-транспортни машини
  • Селскостопанска техника
  • Складови системи и складова техника
  • Съоръжения за контрол и автоматизация
  • Лазерна техника
  • Инженеринг

 

МЕТАЛУРГИЯ

  • Технологии за металургията и леярството
  • Машини и съоръжения за металургията
  • Машини и съоръжения за леярството
  • Машини и съоръжения за флотация и топене
  • Пещи
  • Отливки

 

РОБОТИ И РОБОТИЗИРАНИ СИСТЕМИ

  • Индустриални роботи
  • Мобилни роботи
  • Домашни роботи
  • Учебни роботи
  • Роботи за игри и развлечения
  • Наноботика
  • Роботизирани системи и елементи за тях
  • Научна дейност и разработки
  • Обучение на специалисти
  • Сервизни услуги
  • Търговска дейност, вкл. онлайн магазини

СТРОЙТЕХМеждународна изложба за строителна техника, електротехника, материали, инструменти, технологии

Международната изложба СТРОЙТЕХ е най-големият делови форум за строителство на Балканите.Показва технологии, машини, инструменти и материали за изграждане на различни видове обекти, електроуреди и електроника, интериорни решения. Обхваща всички направления на строителната индустрия и електротехническата промишленост, затова е предпочитана от посетителите специалисти и от потребителите.

В рамките на изложението са обособени специализирани зони: за тежка строителна механизация; за демонстрации на техника в действие; за презентиране на недвижими имоти и инвестиционни проекти.

 

ОСНОВЕН АКЦЕНТ - модерните строителни системи и хибридна техника

 

 

ОСНОВНИ БРАНШОВЕ

 

СТРОИТЕЛСТВО

  • Видове строителство
  • Строителна техника и механизация
  • Строителни инструменти и материали
  • Готови строителни елементи
  • Сглобяеми постройки
  • Елементи, материали и оборудване за сгради
  • Земекопна и земеобработваща техника
  • Пътностроителни машини
  • Сондажни машини
  • Геодезични инструменти
  • Строителна химия
  • Софтуер с приложение в строителството
  • Строителни услуги
  • Сервизно оборудване за строителни обекти

 

ЕЛЕКТРОТЕХНИКА

  • Електроматериали
  • Електронни елементи
  • Електронни измервателни уреди
  • Уреди за електрически и магнитни измервания
  • Контрол и автоматизация
  • Автоматизирани системи за управление на технологични процеси
  • Системи за сигурност
  • Електрически инструменти и машини
  • Електрообзавеждане
  • Електрически апарати и агрегати
  • Битова електроника
  • Защита от мълнии, атмосферни и комутационни пренапрежения
  • Изолационни материали
  • Осветителна техника
  • SMD & TH монтаж
  • Полупроводникови материали
  • Акумулатори и батерии, зарядни устройства

Със съдействието на

МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ

 

 

 

ЧУЖДЕСТРАННИ МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ

Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за поверителност  и  Политика за използване на cookies .