до началото на събитието остават

Международна селскостопанска изложба

ПРОФИЛ

Международната селскостопанска изложба се утвърди като най-голямото икономическо събитие  за агробизнеса в Югоизточна Европа. Тя  привлича  водещи производители и търговци, защото тук могат да представят своите продукти и услуги пред  повече от 40 000  посетители, а за специалистите от сектора е интересна с иновациите  на световно ниво.  Изложбата е предпочитана  от фермерите заради възможността да се информират за нови продукти и услуги, да закупят техника и инвентар, да обменят идеи и опит.

 „Агра“  се организира под егидата на Министерството на земеделието,  храните и горите.

 

„Агра 2019“ накратко

  • Изложители – 400 от 19 държави
  • Посетители – над 42 000 от България и Европа
  • Медийно отразяване –  220 публикации в различен тип медии
     

 (Обобщаваща информация за „Агра 2019“)

 

Портал за развитие

            29-ото издание на „Агра“  се фокусира върху развитието на сектора и с международния си авторитет ще допринесе  за:

  • намиране на нови клиенти, партньори и пазари
  • предлагане на модерни машини, материали, услуги, сортове и породи

 

Портал за иновации

            „Агра“ се утвърди като престижен форум за представяне на иновации и тази тенденция продължава. Участниците показват последно поколение технологии и техника за  различен вид ферми, икономичен инвентар, подобрени сортове и породи.

Портал за осведоменост

            В съпътстващата програма на изложбата се включват събития с широк тематичен обхват, които създават мрежа  за актуална информация относно модели за бизнес, финансиране, перспективни тенденции.

РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ


ИЗЛОЖБЕНИ КАТЕГОРИИ И КОНКУРСИ

Основни браншове

  • Растениевъдство, машини и инвентар за растениевъдството
  • Сортови семена, посадъчен материал, препарати за растителна защита
  • Животновъдство, машини, инсталации, съоръжения за животновъдството
  • Ветеринарна медицина
  • Научна дейност и разработки
  • Опаковки и опаковъчна техника
  • Услуги
  • Специализирани медии

 

Свързаност

            „Агра“ е част от единствения на Балканите форум за селско стопанство, вино, храни и оборудване заедно с престижните изложби „Винария“ - за лозарство и винарство, „Фудтех“ - за хранителната индустрия, и „Вкусове от Италия“. Тяхното паралелно провеждане създава по-добри условия за представяне на фирми от различни браншове, които имат общи маркетингови интереси. Във форума всяка година участват около 700 компании от 30 държави.

 

Конкурс за иновации

           

            Защо да участвам?

            Конкурсът е възможност за презентиране и реклама на нови технологии и изделия пред посетителите специалисти и медиите. Той отличава най-авангардните разработки в областта на селското стопанство, които се представят за първи път на „Агра“. Комисията е съставена от изявени експерти и учени, което прави отличията авторитетни и престижни.          Участието е безплатно.

 

            Състезателни категории

  • Машини и инвентар за растениевъдството;
  • Технологии за растениевъдството;
  • Машини и инсталации за животновъдството;
  • Технологии за животновъдството;
  • Сортови семена и посадъчен материал;
  • Торове и препарати за селското стопанство;
  • Научна дейност и разработки;
  • Животновъдство

Защо да участвам

Защо да участвам?

  • Ефективна платформа за изява на професионалистите от сектора
  • Подходящото място за контакти и за подобряване на бизнес имиджа
  • Привлича интереса на потенциални купувачи и партньори
  • Посещава се от хиляди специалисти от България и Европа

Профил на посетителите 

  • 86% са професионално свързани със селското стопанство и агробизнеса
  • 63% са собственици на фирми и представители на висшия и средния мениджмънт

Оценки за посещаемостта на изложбата:

  • 77% от изложителите са били посетени от специалисти чужденци
  • численост – 64% дават много добра и добра оценка
  • сериозност на посетителите – 43%  дават много добра и добра оценка

 

Комуникации

            Международен панаир Пловдив е разработил динамичен модел за привличане на целеви групи посетители чрез:

  • реклама в електронни, печатни и онлайн медии
  • партньорство с национални и специализирани медии
  • дигитален маркетинг в социалните мрежи и чрез имейл
  • представяне на изложителите в собствените канали в Интернет и Фейсбук

ВАЖНИ ДАТИ И СРОКОВЕ

Провеждане – от 19 до 23  февруари  2020 г.

  • работно време за изложители: 08.00-19.00 ч.
  • отворено за посетители: 09.00-18.00 ч., в последния ден – до 14.00 ч.

 

 Заявки за участие – до 07.12.2019

 

Монтаж – 15 календарни дни преди откриването

  • работно време: 08.00-19.00 ч.
  • два дни  преди откриването: 08.00-21.00 ч.

 

Демонтаж – 7 календарни дни след закриването

  • работно време: 08.00-17.00 ч.

 

 Включване в печатния каталог – до 11.01.2020

 

Включване в онлайн каталогадо 15.02. 2020 и през цялото време на проявата


НАЕМ ЩАНД

Международен панаир Пловдив предоставя под наем покрита и/или открита изложбена площ - щанд/бунгало със стандартна конструкция или нестандартни щандове, изготвени по индивидуална оферта.

 

За наемане на щанд/бунгало е необходимо да се попълни Формуляр 3

 

 Галерия - нестандартен щанд по индивидуален проект.

 

 Наемът на щанд/бунгало включва също:

  • обща охрана, общи разходи за електроенергия и вода, почистване на общите части, ползване на инфраструктура, извозване на отпадъци;
  • определен брой входни карти за изложители и автомобили;
  • включване в каталога и информационната система (адрес на фирмата, телефон, факс, имейл, Интернет адрес, до 2 бранша и до 50 знака текстова информация), публикуване в онлайн каталога на изложителите и ежеседмично актуализиране на информацията в него.

Наемната цена на щанда/бунгалото не включва водна връзка и консумация на вода, които се поръчват и заплащат допълнително.

 Допълнителна информация: Секция „Услуги, наем на щандове и бунгала“


ОТСТЪПКИ

На изложителите се предоставят следните отстъпки*:

  • От наемната цена при заявена нето изложбена площ (покрита):

            1. 21-50m2 - 5 %

            2. над 50m2 - 10 %

  • За поредни участия в Международна изложба „Агра“

За 5 или повече поредни години (2015–2019) – 10% от наема на площта

* Изложителят има право да ползва една от гореизброените отстъпки по свой избор.

 

  • при плащане на 100% от стойността на заявените услуги до 05.12.2019 изложителят получава 5% отстъпка върху заплатената сума.

УСЛУГИ

Услугите обхващат дейностите, свързани с подготовката, провеждането и приключване на участието.

За повече информация: http://www.fair.bg/bg/page/uslugi


БАДЖОВЕ И ВХОДНИ КАРТИ

Изложителят получава входни карти (баджове) в зависимост от заявените площи - указания на гърба на формуляр 1 - Заявка за участие

 

площ

брой 
пропуски 
за персонал

брой 
проуски 
за кола

до 50 m2

10

4

до 100 m2

15

7

до 200 m2

20

7

до 500 m2

25

7

над 500 m2

30

7

       

     Регистрирани под-/съзиложители имат право на 2 входни карти за персонала на щанда и 1 пропуск за кола.

 

Покани за гости

            Бизнес партньори на изложителите получават свободен достъп до проявата след регистрация в базата данни на посетителите на Международен панаир Пловдив.

  • За целта е фирмата изложител ще получи от панаира покана (в pdf формат), която трябва да разпрати на своите потенциални посетители.
  • За да получат своята входна карта посетителите трябва да се регистрират онлайн на адрес: http://onlinereg.fair.bg/bg/vinaria

ЗАЩО ДА ПОСЕТЯ „АГРА 2020“

  • Запознаване с актуалните тенденции в агробизнеса
  • Проучване на оферти от водещи фирми
  • Проучване на конкуренцията
  • Снабдяване със стоки директно от производители
  • Създаване на бизнес  контакти

 Мотиви за посещение

  • ориентиране в новите тенденции в бранша – 75%
  • проучване на оферти – 46%
  • проучване на конкуренцията – 27%
  • снабдяване със стоки директно от производители – 25%
  • създаване на бизнес контакти – 23%

Профил на изложителите

  • Фирми, предлагащи технологии и техника за  земеделието
  • Фирми, предлагащи технологии и техника за  животновъдството
  • Фирми, предлагащи услуги за селскостопански производители
  • Научни институти от състава на Селскостопанската академия

 Заявки за среща с изложител


ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ

Място на провеждане

Палата 2

- Машини и съоръжения за сортиране, опаковане и складиране

- Техника за хранителната индустрия

- Торове и препарати

 

Палата 3

- Машини, инсталации и съоръжения за животновъдството
- Съоръжения за растениевъдството

- Помпи

 

Палата 6
- СЕЛСКОСТОПАНСКА АКАДЕМИЯ

- Семена и посадъчен материал
- Селскостопански инвентар и съоръжения

 

Палата 13
- Растениевъдство, семена и посадъчен материал

- Машини и съоръжения, парници и оранжерии, помпи

- Агрохимикали и торове

 

Открити площи
- V - между палати 3, 6 и 7
- VII - зад палата 7
- IX - пред палата 13
- XI – северно от палата 6
Селскостопански машини и съоръжения; Резервни части; Посадъчен материал

 

Работно време

  • 19.02 - 22.02. - 09.00-18.00 ч.
  • последен ден 23.02. (неделя) - 09.00-14.00 ч.

 

Паркинги за посетители - автоматично отчитане 2лв./час

  • бул. Марица (по протежението на река Марица)
  • многоетажен паркинг - бул. България
  • бул. Цар Борис III  Обединител - до палата 10

 

Продажба на входни билети
Касите на централния вход

  • Възрастни – 7 лв.
  • За фирми с предварителна заявка (над 20 бр.)
    Цена на билет 4 лв. (със заявка )
  • За ученици, инвалиди и пенсионери
    Цена на човек - 4 лв.
  • За цялото времетраене – 20 лв.

 

Достъп срещу регистраци

Регистрацията е само след покана от фирма изложител:
http://onlinereg.fair.bg/bg/agra
Входната карта е поименна и важи за цялото времетраене на изложбата.
Необходим е КОД ЗА РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОСЕТИТЕЛ
За въпроси: 
autoweb@fair.bg

 

Как да стигнем до Пловдив и до панаира:

  • със самолет - http://www.sofia-airport.bg/
  • с влак - http://www.bdz.bg/bg/
  • с автобус от София - http://www.centralnaavtogara.bg/#b
  • с кола - http://www.bgmaps.com/

 

Настаняване

            Пловдив е сред  най-развитите туристически центрове на България. Той разполага с множество хотели и квартири, предлагащи всички удобства.  Един от най-елегантните хотели е четиризвездният „Санкт Петербург”,  в който има и конферентни зали.


УЧАСТИЕ


Силвия Христова

Тел.: +359 32 902 180

Мобилен тел.: +359 887 220 076

E-mail: s.hristova@fair.bg


УЧАСТИЕ


Васил Чинов

Тел.: +359 32 902 330

Мобилен тел.: +359 885 733 266

E-mail: v_chinov@fair.bg


КАТАЛОГ И ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА


Захари Караджов

Тел.: +359 32 902 141

Мобилен тел.: +359 885 898 835

E-mail: zahari@fair.bg


РЕКЛАМА


Мария Миланова

Тел.: +359 32 902 377

Мобилен тел.: +359 885 787 587

E-mail: advertising@fair.bg


ДЕЛОВИ ПРОЯВИ


Таня Землякова

Тел.: +359 32 902 311

Мобилен тел.: +359 885 555 363

E-mail: congress@fair.bg

ФОРМУЛЯР 3Наемане на щанд/бунгало 

Наемане на щанд/бунгало

ФОРМУЛЯР 5Поръчка за телекомуникационни услуги 

Поръчка за телекомуникационни услуги

ФОРМУЛЯР 7Заявка за наемане на зали и технически средства 

Заявка за наемане на зали и технически средства

ФОРМУЛЯР 8Поръчка за реклама 

Поръчка за реклама

ФОРМУЛЯР 10ПОРЪЧКА ЗА ЕЛЕКТРО И ВОДНА ВРЪЗКА 

ПОРЪЧКА ЗА ЕЛЕКТРО И ВОДНА ВРЪЗКА

ФОРМУЛЯР 12Поръчка за допълнителни услуги 

Поръчка за допълнителни услуги

ФОРМУЛЯР 15Поръчка за транспортни услуги 

Поръчка за транспортни услуги

ФОРМУЛЯР 16ПОРЪЧКА ЗА СПЕДИТОРСКИ УСЛУГИ 

ПОРЪЧКА ЗА СПЕДИТОРСКИ УСЛУГИ

ФОРМУЛЯР DКонкурс за дизайн 

Конкурс за дизайн

Документите са изготвени в .PDF формат. За да ги отворите и попълните, е необходимо да използвате програмата Adobe Acrobat Reader, версия от 8 нагоре.

Можете да изтеглите програмата от долния линк:

Adobe Acrobat Reader

МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ

Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за поверителност  и  Политика за използване на cookies .