до началото на събитието остават

Международна изложба за храни и напитки

ПРОФИЛ

Международната изложба за храни и напитки, опаковки, машини и технологии е най-представителният форум на хранителната индустрия в България. „Фудтех“ е предпочитано място за изява на производители и търговци, предлагащи вкусни и здравословни продукти с високо качество.  Съществена част от изложението са експозициите с технологии, оборудване и материали. Така то предоставя комплексни бизнес решения за един отрасъл, тясно свързан с качеството на живот.

            Организира се в партньорство с браншови асоциации и се провежда под егидата на Министерството на земеделието, храните и горите.

„Фудтех 2019“ накратко

  • Изложители – 79 от 11 държави
  • Посетители – над 47 000 от 12 държави
  • Медийно отразяване –  230 публикации
  • Рекорд по представен асортимент от продукти

(Обобщаваща информация за „Фудтех 2019“)

 

Фестивал на креативната кулинария

  • Здравословни и диетични храни за всяка възраст
  • Екологично чисти и органични продукти от фермата
  • Изделия, съчетаващи традиционна кухня и модерни технологии
  • Гурме салон за изискани деликатеси от премиум сегмента
  • Кампания на БНТ „Купувам българско“
  • Демонстрации, дегустации и майсторски класове

 

Технологична зона

            26-ото издание на изложбата  продължава инициативата за  разширяване на технологичната зона поради повишеното търсене на оборудване за хранителната индустрия. Самостоятелна палата  е отредена за демонстриране на техника за преработка на суровини, за производство на храни, за сортиране, пакетиране и етикетиране. Така се създава  цялостна панорама на иновациите в хранителната индустрия.

Град на виното и деликатесите

            „Фудтех“  завзема все по-голяма територия в  Града на виното и деликатесите. В него са разположени зони за експозиции,  за демонстрации, презентации и майсторски класове, Гурме салон, кътове за отдих, пресцентър. Уникалната платформа за съвместно представяне на кулинарни специалитети и гроздови еликсири привлича все повече изложители, а десетки хиляди посетители специалисти остават впечатлени от очарователния свят на храните и напитките.

РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ


ИЗЛОЖБЕНИ КАТЕГОРИИ И КОНКУРСИ

Основни браншове

 

  • Хранителни продукти
  • Материали, суровини, консумативи за хранително-вкусовата промишленост
  • Машини и съоръжения за хранително-вкусовата промишленост
  • Опаковъчна промишленост
  • Здравословно хранене

 

      Свързаност

            „Фудтех“ е част от единствения на Балканите форум за селско стопанство, вино, храни и оборудване заедно с престижните изложби „Агра“ - за селско стопанство, „Винария“ - за лозарство и винарство, и „Вкусове от Италия“.  Той показаха последно поколение технологии, техника, продукти и услуги по цялата верига от полето до трапезата. Предлага ефективна платформа за бизнес и реклама, тъй като привлича многохилядна специализирана публика. Във форума всяка година участват около 700 компании от над 30 държави.

 

Конкурси

 

  • Международен конкурс за иновации

            Отличава нови технологии, машини и материали, представени за първи път, за да ги             популяризира и рекламира

  • Международен конкурс „Изборът на потребителя“

Класацията се прави въз основа на оценките на посетителите, които дегустират продукти в Града на виното и деликатесите.

  • Национален конкурс за дизайн

            Категории: 1) Експозиции; 2) Опаковка, етикети, рекламни материали

            Награди получават  архитекти, графични дизайнери и фирмите, за които са работили.

            Партньор: Националната асоциация за дизайн и реклама


ЗАЩО ДА УЧАСТВАМ ВЪВ „ФУДТЕХ 2020“?

  • Предимствата на директния контакт  - никъде другаде не е възможен толкова ефективен пряк контакт с клиентите, който въздейства върху всичките им сетива  (зрение, слух, вкус, допир и миризма), за да получат пълна представа за продуктите.
  • Специализирани зони – гъвкаво изложбено решение, което поставя във фокуса отделен сегмент, за да привлече вниманието на посетителите.
  • Бизнес растеж -  възможности за срещи с партньори и потребители сред всички участници във форума за агробизнес, вино и храни
  • Голям потенциал за продажба на оборудване – сред евентуалните купувачи са:

- посетители на „Агра“ - собственици на земеделски и животновъдни ферми, които искат да затворят производствения цикъл и да предлагат  хранителни продукти

- изложители във „Фудтех“ - производители на храни, които искат да обновят своите предприятия

- изложители в „Апи България“ -  производители на мед и пчелни продукти

- посетители специалисти на „Фудтех“, „Винария“ и „Вкусове от Италия“

Профил на посетителите 

  • 85% са специалисти с бизнес мотивация
  • 45% участват при взимането на търговски решения

Оценки за посещаемостта на изложбата

  • 75% от българските изложители са имали посетители от чужбина
  • 59% от участниците дават много добра и добра оценка за числеността на посетителите
  • 41% от участниците дават много добра и добра оценка за качеството на посетителите

 

Комуникации

            Международен панаир Пловдив е разработил динамичен модел за привличане на целеви групи посетители чрез:

  • реклама в електронни, печатни и онлайн медии
  • партньорство с национални и специализирани медии
  • дигитален маркетинг в социалните мрежи и чрез имейл
  • представяне на изложителите в собствените канали в Интернет и Фейсбук

ВАЖНИ ДАТИ И СРОКОВЕ

Провеждане – от 19 до 23  февруари  2020 г.

  • работно време за изложители: 08.00-19.00 ч.
  • отворено за посетители: 09.00-18.00 ч., в последния ден – до 14.00 ч.

 

 Заявки за участие – до 07.12.2019

 

Монтаж – 15 календарни дни преди откриването

  • работно време: 08.00-19.00 ч.
  • два дни  преди откриването: 08.00-21.00 ч.

 

Демонтаж – 7 календарни дни след закриването

  • работно време: 08.00-17.00 ч.

 

 Включване в печатния каталог – до 11.01.2020

 

Включване в онлайн каталога – до 15.02. 2020 и през цялото време на проявата


НАЕМ ЩАНД

Международен панаир Пловдив предоставя под наем покрита и/или открита изложбена площ - щанд/бунгало със стандартна конструкция или нестандартни щандове, изготвени по индивидуална оферта.

 За наемане на щанд/бунгало е необходимо да се попълни Формуляр 3.

 

 Галерия - нестандартен щанд по индивидуален проект:

 

 Наемът на щанд/бунгало включва също:

  • обща охрана, общи разходи за електроенергия и вода, почистване на общите части, ползване на инфраструктура, извозване на отпадъци;
  • определен брой входни карти за изложители и автомобили;
  • включване в каталога и информационната система (адрес на фирмата, телефон, факс, имейл, Интернет адрес, до 2 бранша и до 50 знака текстова информация), публикуване в онлайн каталога на изложителите и ежеседмично актуализиране на информацията в него.

Наемната цена на щанда/бунгалото не включва водна връзка и консумация на вода, които се поръчват и заплащат допълнително.

 Допълнителна информация: Секция „Услуги, наем на щандове и бунгала“


ОТСТЪПКИ

На изложителите се предоставят следните отстъпки*:

  • От наемната цена при заявена нето изложбена площ (покрита):

1.         9-20m2 - 5 %

2.         21-40m2 - 8 %

3.         41-60m2 - 14 %

4.         над 60m2 - 25 %

  • За поредни участия в Международна изложба „Фудтех“

За 5 или повече поредни години (2015–2019) – 10% от наема на площта

* Изложителят има право да ползва една от гореизброените отстъпки по свой избор.

 

  • При плащане на 100% от стойността на заявените услуги до 05.12.2019 изложителят получава 5% отстъпка върху заплатената сума.

УСЛУГИ

Услугите обхващат дейностите, свързани с подготовката, провеждането и приключване на участието.

За повече информация: http://www.fair.bg/bg/page/uslugi


БАДЖОВЕ И ВХОДНИ КАРТИ

Изложителят получава входни карти (баджове) в зависимост от заявените площи - указания на гърба на Формуляр 1 - Заявка за участие

площ

брой 
пропуски 
за персонал

брой 
проуски 
за кола

до 50 m2

10

4

до 100 m2

15

7

до 200 m2

20

7

до 500 m2

25

7

над 500 m2

30

7

            Регистрирани под-/съзиложители имат право на 2 входни карти за персонала на щанда и 1 пропуск за кола.

 

Покани за гости

            Бизнес партньори на изложителите получават свободен достъп до проявата след регистрация в базата данни на посетителите на Международен панаир Пловдив.

  • За целта е фирмата изложител ще получи от панаира покана (в pdf формат), която трябва да разпрати на своите потенциални посетители.
  • За да получат своята входна карта посетителите трябва да се регистрират онлайн на адрес: http://onlinereg.fair.bg/bg/vinaria

ЗАЩО ДА ПОСЕТЯ „ФУДТЕХ 2020“?

За кого е полезна изложбата?

  1. За собственици и мениджъри на:
    • обекти за търговия на дребно -  супермаркети, онлайн продажби
    • магазини за био- и функционални храни
    • фирми за търговия на едро с храни и деликатеси
    • заведения за хранене, хотели и хостели
    •  предприятия за производство на хранителни продукти
  1.  За професионалисти:
    • технолози и дегустатори
    • журналисти от специализирани медии
    • организатори на събития

Възможности за специалистите   

  • тестване на богат асортимент от продукти, покриващ цялата гама от храни
  • избор на подходящи изделия за различни целеви групи клиенти
  • покупки на преференциални цени при директно договаряне
  • ориентиране в тенденциите на пазара и нагласите на потребителите
  • участие в презентации, дегустации и майсторски класове
  • оптимизиране на кетъринг услугите
  • запознаване с технологичните иновации в хранителната индустрия

Профил на изложителите

  • Фирми, предлагащи технологии и оборудване
  • Производители и дистрибутори на храни
  • Производители и търговци на опаковки и аксесоари

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ

Място на провеждане

            Палата 2 -  машини и технологии за хранителната индустрия

            Палата 11 - Град на виното и деликатесите – храни и напитки
 

Работно време

  • 19.02 - 22.02. - 09.00-18.00 ч.
  • последен ден 23.02. (неделя) - 09.00-14.00 ч.

 

Паркинги за посетители - автоматично отчитане 2лв/час

  • бул. Марица (по протежението на река Марица)
  • многоетажен паркинг - бул. България
  • бул. Цар Борис III - Обединител - до пал. 10

 

Продажба на входни билети
Касите на централния вход

  • Възрастни – 7 лв.
  • За фирми с предварителна заявка (над 20 бр.)
    Цена на билет 4 лв. (със заявка )
  • За ученици, инвалиди и пенсионери
    Цена на човек - 4 лв.
  • За цялото времетраене – 20 лв.

 

Достъп срещу регистрация

Регистрацията е само след покана от фирма изложител:
http://onlinereg.fair.bg/bg/agra
Входната карта е поименна и важи за цялото времетраене на изложбата.
Необходим е КОД ЗА РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОСЕТИТЕЛ
За въпроси: autoweb@fair.bg

 

Как да стигнем до Пловдив и до панаира:

  • със самолет - http://www.sofia-airport.bg/
  • с влак - http://www.bdz.bg/bg/
  • с автобус от София - http://www.centralnaavtogara.bg/#b
  • с кола - http://www.bgmaps.com/

 

Настаняване

            Пловдив е сред  най-развитите туристически центрове на България. Той разполага с множество хотели и квартири, предлагащи всички удобства.  Един от най-елегантните хотели е четиризвездният „Санкт Петербург”,  в който има и конферентни зали.


УЧАСТИЕ


Таня Землякова

Тел.: +359 32 902 311

Мобилен тел.: +359 885 555 363

E-mail: t.zemlyakova@fair.bg


КАТАЛОГ И ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА


Захари Караджов

Тел.: +359 32 902 141

Мобилен тел.: +359 885 898 835

E-mail: zahari@fair.bg


РЕКЛАМА


Мария Миланова

Тел.: +359 32 902 377

Мобилен тел.: +359 885 787 587

E-mail: advertising@fair.bg


ДЕЛОВИ ПРОЯВИ


Таня Землякова

Тел.: +359 32 902 311

Мобилен тел.: +359 885 555 363

E-mail: congress@fair.bg

ФОРМУЛЯР 3Наемане на щанд/бунгало 

Наемане на щанд/бунгало

ФОРМУЛЯР 5Поръчка за телекомуникационни услуги 

Поръчка за телекомуникационни услуги

ФОРМУЛЯР 7Заявка за наемане на зали и технически средства 

Заявка за наемане на зали и технически средства

ФОРМУЛЯР 8Поръчка за реклама 

Поръчка за реклама

ФОРМУЛЯР 10ПОРЪЧКА ЗА ЕЛЕКТРО И ВОДНА ВРЪЗКА 

ПОРЪЧКА ЗА ЕЛЕКТРО И ВОДНА ВРЪЗКА

ФОРМУЛЯР 12Поръчка за допълнителни услуги 

Поръчка за допълнителни услуги

ФОРМУЛЯР 15Поръчка за транспортни услуги 

Поръчка за транспортни услуги

ФОРМУЛЯР 16ПОРЪЧКА ЗА СПЕДИТОРСКИ УСЛУГИ 

ПОРЪЧКА ЗА СПЕДИТОРСКИ УСЛУГИ

ФОРМУЛЯР DКонкурс за дизайн 

Конкурс за дизайн

Документите са изготвени в .PDF формат. За да ги отворите и попълните, е необходимо да използвате програмата Adobe Acrobat Reader, версия от 8 нагоре.

Можете да изтеглите програмата от долния линк:

Adobe Acrobat Reader

МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ

 

 

Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за поверителност  и  Политика за използване на cookies .