от: 19 Февруари 2020

до: 23 Февруари 2020

Международна изложба за лозарство и винарство. Фестивал на виното

ПРОФИЛ

Международната изложба за лозарство и винарство „Винария“ се утвърди като най-престижното изложение за бранша в Източна Европа. Тя е върхово събитие за винената индустрия в България със своя модерен подход за представяне на технологии, оборудване и продукти.

            Организира се съвместно с Националната лозаро-винарска камара (НЛВК) и се провежда под егидата на Министерството на земеделието, храните и горите.

„Винария 2019“ накратко

  • Изложители – 133 от 11 държави
  • Посетители – над 42 000 от България и Европа
  • Медийно отразяване –  над 350 публикации в различен тип медии


 (Обобщаваща информация за „Винария 2019“)

 

Всички ключови фактори на едно място

  • Технологична зона – пътят на виното от лозята до оборудването за преработка и съхранение в една впечатляваща панорама на индустриалните иновации
  • Град на виното и деликатесите – най-значимата сцена за премиери на нови колекции вина, спиртни напитки,  храни и деликатеси пред специалисти и потребители
  • Дегустации и майсторски класове – повече знания и умения за разгадаване на магията на виното и за неговото предлагане
  • Уникална атмосфера -  предпочитана дестинация за професионалисти и ценители, привличаща средно над 45 000 посетители от България и Европа

 

Мрежа за развитие

            28-ото издание на „Винария“ отново събира заедно представители на бизнеса от различни сектори на лозарството и винарството. Така се създава платформа за  взаимодействие между тях, чрез която могат да разширят своето присъствие на пазарите.

 

Градът на виното и деликатесите

            Той стана емблематично място за представяне на производители и търговци от винената и хранителната индустрия, кръстопът на вкусове и наслади, присъщи на елегантния стил на живот.  Предлага зони за експозиции, за демонстрации, презентации и майсторски класове, Гурме салон, кътове за отдих, винен бутик.

            Магията на виното и кулинарията разкрива своето очарование в атрактивна среда и завладяваща атмосфера, които привличат десетки хиляди посетители  от България и Европа.

РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ


ИЗЛОЖБЕНИ КАТЕГОРИИ И КОНКУРСИ

Основни браншове

 

  • Вино и високо алкохолни напитки
  • Машини, технологии, материали и услуги за винопроизводство
  • Разсад, технологии, оборудване, услуги и материали за лозарството
  • Опаковки и етикети
  • Винен туризъм
  • Специализирани медии
  • Специализиран софтуер
  • Търговия с вино и високо алкохолни напитки

 

Свързаност

            „Винария“ е част от единствения на Балканите форум за селско стопанство, вино, храни и оборудване заедно с престижните изложби „Агра“ - за селско стопанство, „Фудтех“ - за хранителната индустрия, и „Вкусове от Италия“.  Той показаха последно поколение технологии, техника, продукти и услуги по цялата верига от полето до трапезата. Предлага ефективна платформа за бизнес и реклама, тъй като привлича многохилядна специализирана публика. Във форума всяка година участват около 700 компании от над 30 държави.

 

Конкурси

 

  • Международен конкурс за иновации

            Отличава нови технологии, машини и материали, представени за първи път, за да ги             популяризира и рекламира.

  • Международен  конкурс „Изборът на потребителя“

Класацията се прави въз основа на оценките на посетителите, които дегустират продукти в Града на виното и деликатесите.

  • Национален конкурс за дизайн

            Категории: 1) Експозиции; 2) Опаковка, етикети, рекламни материали

            Награди получават  архитекти, графични дизайнери и фирмите, за които са работили.

            Партньор: Националната асоциация за дизайн и реклама


ЗАЩО ДА УЧАСТВАМ ВЪВ „ВИНАРИЯ 2020“

  • Отлична маркетингова среда с разнообразни инструменти за реклама
  • Избор на най-подходящото място за представяне в специализираните зони
  • Директни контакти с партньори, клиенти и медии
  • Мотивирани посетители специалисти от страната и чужбина

Възможности за бизнес

  • За технологични компании

            Тук е вашата основна целева група – винарските изби.

  • За производители на вино

            Тук може да се срещнете с търговци и крайни потребители, да обновите оборудването.

  • За дистрибутори

            Тук имате възможност първи да видите новата реколта вина, да направите своя избор         сред колекциите на български и чуждестранни производители.

Профил на посетителите 

  • 84% са специалисти с бизнес мотивация
  • 42% участват при взимането на търговски решения

 

Оценки за посещаемостта на изложбата

  • 80% от българските изложители са имали посетители от чужбина
  • 57% от участниците дават много добра и добра оценка за числеността на посетителите
  • 44% от участниците дават много добра и добра оценка за качеството на посетителите

 

Комуникации

            Международен панаир Пловдив е разработил динамичен модел за привличане на целеви групи посетители чрез:

  • реклама в електронни, печатни и онлайн медии
  • партньорство с национални и специализирани медии
  • дигитален маркетинг в социалните мрежи и чрез имейл
  • представяне на изложителите в собствените канали в Интернет и Фейсбук

ВАЖНИ ДАТИ И СРОКОВЕ

Провеждане – от 19 до 23  февруари  2020 г.

  • работно време за изложители: 08.00-19.00 ч.
  • отворено за посетители: 09.00-18.00 ч., в последния ден – до 14.00 ч.

 

 Заявки за участие – до 07.12.2019

 

Монтаж – 15 календарни дни преди откриването

  • работно време: 08.00-17.00 ч.
  • два дни  преди откриването: 08.00-21.00 ч.

 

Демонтаж – 7 календарни дни след закриването

  • работно време: 08.00-17.00 ч.

 Включване в печатния каталог – до 11.01.2020

 

Включване в онлайн каталога – до 15.02. 2020 и през цялото време на проявата


НАЕМ ЩАНД

Международен панаир Пловдив предоставя под наем покрита и/или открита изложбена площ - щанд/бунгало със стандартна конструкция или нестандартни щандове, изготвени по индивидуална оферта.

 За наемане на щанд/бунгало е необходимо да се попълни Формуляр 3.

 

 Галерия - нестандартен щанд по индивидуален проект.

 

 Наемът на щанд/бунгало включва също:

  • обща охрана, общи разходи за електроенергия и вода, почистване на общите части, ползване на инфраструктура, извозване на отпадъци;
  • определен брой входни карти за изложители и автомобили;
  • включване в каталога и информационната система (адрес на фирмата, телефон, факс, имейл, Интернет адрес, до 2 бранша и до 50 знака текстова информация), публикуване в онлайн каталога на изложителите и ежеседмично актуализиране на информацията в него.

Наемната цена на щанда/бунгалото не включва водна връзка и консумация на вода, които се поръчват и заплащат допълнително.

 Допълнителна информация: Секция „Услуги, наем на щандове и бунгала“


ОТСТЪПКИ

На изложителите се предоставят следните отстъпки*:

  • От наемната  цена при заявена нето изложбена площ (покрита):
    1. 9-20m2 - 5 %
    2. 21-40m2 - 8 %
    3. 41-60m2 - 14 %
    4. над 60m2 - 25 %
  • За поредни участия в Международна изложба „Винария

За 5 или повече поредни години (2015–2020) – 10% от наема на площта

* Изложителят има право да ползва една от гореизброените отстъпки по свой избор.

 

  • При плащане на 100% от стойността на заявените услуги до 05.12.2020 изложителят получава 5% отстъпка върху заплатената сума.

УСЛУГИ

Услугите обхващат дейностите, свързани с подготовката, провеждането и приключване на участието.

За повече информация: http://www.fair.bg/bg/page/uslugi


БАДЖОВЕ И ВХОДНИ КАРТИ

Изложителят получава входни карти (баджове) в зависимост от заявените площи - указания на гърба на формуляр 1 - Заявка за участие

площ

брой 
пропуски 
за персонал

брой 
проуски 
за кола

до 50 m2

10

4

до 100 m2

15

7

до 200 m2

20

7

до 500 m2

25

7

над 500 m2

30

7

            Регистрирани под-/съзиложители имат право на 2 входни карти за персонала на щанда и 1 пропуск за кола.

 

Покани за гости

            Бизнес партньори на изложителите получават свободен достъп до проявата след регистрация в базата данни на посетителите на Международен панаир Пловдив.

  • За целта е фирмата изложител ще получи от панаира покана (в pdf формат), която трябва да разпрати на своите потенциални посетители.
  • За да получат своята входна карта посетителите трябва да се регистрират онлайн на адрес: http://onlinereg.fair.bg/bg/vinaria

ЗАЩО ДА ПОСЕТЯ „ВИНАРИЯ 2020“

За кого е полезна изложбата?

- За собственици и мениджъри на:

            - винарски изби

            - обекти за търговия на дребно -  специализирани и онлайн магазини, супермаркети

            - фирми за търговия на едро с вина и спиртни напитки

            - ресторанти, клубове, барове, дискотеки, хотели

- За професионалисти:

            - енолози, технолози и дегустатори

            - журналисти от специализирани медии

            - организатори на събития

Платформа за специалисти

            Тук специалистите имат възможност:

  • първи да опитат новата реколта вина, която по традиция дебютира на „Винария“
  • да направят своя избор сред голямото разнообразие от колекции на български и чуждестранни производители и дистрибутори на вина и спиртни напитки
  • да закупят продукти на преференциални цени с доказан произход
  • да се ориентират в тенденциите на пазара и нагласите на потребителите
  • да присъстват на презентации, дегустации и майсторски класове
  • да видят технологичните иновации в лозарството и винарството

Профил на изложителите

  • Фирми, предлагащи технологии и техника за  лозарството
  • Фирми, предлагащи технологии и оборудване за винарството
  • Производители и дистрибутори на вина и спиртни напитки
  • Производители и търговци на опаковки и аксесоари

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ

Място на провеждане

            Палата 10 - машини и технологии за винопроизводство
            Палата 11 - Град на виното - вино и високо алкохолни напитки

 

Работно време

  • 19.02 - 22.02. - 09.00-18.00 ч.
  • последен ден 24.02. (неделя) - 09.00-14.00 ч.

 

Паркинги за посетители - 7 лв. на ден

  • бул. Марица (по протежението на река Марица)
  • многоетажен паркинг - бул. България
  • бул. Цар Борис III - Обединител - до пал. 10

 

Продажба на входни билети
Касите на централен вход

  • Възрастни – 7 лв.
  • За фирми с предварителна заявка (над 20 бр.)
    Цена на билет 4 лв. (със заявка )
  • За ученици, инвалиди и пенсионери
    Цена на човек - 4 лв.
  • За цялото времетраене – 20 лв.

 

Достъп срещу регистраци

Регистрацията е само след покана от фирма изложител:
http://onlinereg.fair.bg/bg/vinaria
Входната карта е поименна и важи за цялото времетраене на изложбата.
За въпроси: autoweb@fair.bg

 

Как да стигнем до Пловдив и до панаира:

  • със самолет - http://www.sofia-airport.bg/
  • с влак - http://www.bdz.bg/bg/
  • с автобус от София - http://www.centralnaavtogara.bg/#b
  • с кола - http://www.bgmaps.com/

 

Настаняване

            Пловдив е сред  най-развитите туристически центрове на България. Той разполага с множество хотели и квартири, предлагащи всички удобства.  Един от най-елегантните хотели е четиризвездният „Санкт Петербург”,  в който има и конферентни зали.


УЧАСТИЕ


Вася Михайлова

Тел.: +359 32 902 484

Мобилен тел.: +359 887 228 834

E-mail: v_mihailova@fair.bg


УЧАСТИЕ


Яна Минчева

Тел.: +359 32 902 494

Мобилен тел.: +359 887 513 415

E-mail: y.mincheva@fair.bg


КАТАЛОГ И ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА


Захари Караджов

Тел.: +359 32 902 141

Мобилен тел.: +359 885 898 835

E-mail: zahari@fair.bg


РЕКЛАМА


Мария Миланова

Тел.: +359 32 902 377

Мобилен тел.: +359 885 787 587

E-mail: advertising@fair.bg


ДЕЛОВИ ПРОЯВИ


Таня Землякова

Тел.: +359 32 902 311

Мобилен тел.: +359 885 555 363

E-mail: congress@fair.bg

ФОРМУЛЯР 3Наемане на щанд/бунгало 

Наемане на щанд/бунгало

ФОРМУЛЯР 5Поръчка за телекомуникационни услуги 

Поръчка за телекомуникационни услуги

ФОРМУЛЯР 7Заявка за наемане на зали и технически средства 

Заявка за наемане на зали и технически средства

ФОРМУЛЯР 8Поръчка за реклама 

Поръчка за реклама

ФОРМУЛЯР 10ПОРЪЧКА ЗА ЕЛЕКТРО И ВОДНА ВРЪЗКА 

ПОРЪЧКА ЗА ЕЛЕКТРО И ВОДНА ВРЪЗКА

ФОРМУЛЯР 12Поръчка за допълнителни услуги 

Поръчка за допълнителни услуги

ФОРМУЛЯР 15Поръчка за транспортни услуги 

Поръчка за транспортни услуги

ФОРМУЛЯР 16ПОРЪЧКА ЗА СПЕДИТОРСКИ УСЛУГИ 

ПОРЪЧКА ЗА СПЕДИТОРСКИ УСЛУГИ

ФОРМУЛЯР DКонкурс за дизайн 

Конкурс за дизайн

Документите са изготвени в .PDF формат. За да ги отворите и попълните, е необходимо да използвате програмата Adobe Acrobat Reader, версия от 8 нагоре.

Можете да изтеглите програмата от долния линк:

Adobe Acrobat Reader

19.02.2020 – сряда

10.30
Пресконференция по повод официалното откриване на международните изложби АГРА, ВИНАРИЯ и ФУДТЕХ

Място: зала Пресклуб, Конгресен център
Организатор: Международен панаир Пловдив

 

11.30
Официално откриване на международните изложби АГРА, ВИНАРИЯ и ФУДТЕХ

Място: палата 6
Организатор: Международен панаир Пловдив

 

13.00-17.00
Презентация "Съвременни форми на хранене на растенията. Портфолио в развитие. Стратегически партньори: ФОСАГРО!"

Място: зала в палата 13
Организатор: „Сембодиа“ ООД

 

13.00-17.00
Презентация  „Съвременни апарати за анализ на вино и високоалкохолни напитки“

Място: зала в палата  10
Организатор: „Пролаб Инструментс“ ЕООД

 

13.30-17.30
Кръгла маса ,,Предизвикателства пред семейното фермерство в България“

13.30-14.00 Регистрация
14.00 Откриване
14.15-15.15 Панел1: Новите политически реалности
15.15-16.30 Панел 2: Дигитализация в земеделието
16.30-17.30 Заключителна дискусия и срещи на чаша вино
Място: зала Пресклуб, Конгресен център
Организатор:Фондация  „Земята източник на доходи“

 

19.30
Вечер на изложителя във  ВИНАРИЯ и ФУДТЕХ

Място: основен ресторант на парк-хотел  „Санкт Петербург“
Организатор:  Международен панаир Пловдив
Вход с покани

 

20.02.2020 – четвъртък

09.00-17.00
Международна конференция „Биологичното земеделие в България. Ще успеем ли да рестартираме системата“

Панел 1: Важни промени на всички нива
Модератор: д-р Стоилко Апостолов, Биоселена
09.30–09.45 Регистрация
09.45–10.10 Откриване на конференцията, приветствия от:
- г-н  Чавдар Маринов, заместник–министър на земеделието, храните и горите
- н.пр.  Bea ten Tusscher, посланик на Кралство Нидерландия
- проф. Христина Янчева, ректор на Аграрния университет-Пловдив
- г-жа Албена Симеонова, председател на УС на БАБ
- г-жа Светла Гърбешкова, изпълнителен директор на АГРО ТВ
10.10-10.30  Последни данни за биоземеделието в България, структурни и функционални промени в Министерството на земеделието  – МЗХГ
10.30-10.40  Промените в Наредба 5: най-важните ефекти за операторите и контролиращите лица – МЗХГ
10.40-10.50  Мярка 11 - как ще се кандидатства през 2020 г.? – МЗХГ, ДФЗ
10.50-11.10  Какво очаква бизнесът  от промените – позицията на БАБ – Веселина Ралчева, член на УС на БАБ
11.10-12.20  История на най-популярната българска марка за биохрани и напитки – Любомир Ноков, Био България ООД
12.20-12.30  Био-то в Нидерландия: как държавата и бизнеса работят заедно? – Marian Blom, ръководител проекти „Знания & иновации“ BIONEXT, Нидерландия  
12.30-13,30  Дискусия
13,30-14.30  Коктейл с биохрани от фермерски стопанства
Панел 2:  Биоземеделието след 2020
Модератор: доц. Ана Карова, Аграрен университет-Пловдив
14.30-14.45  Поглед в бъдещето: Има ли място за био земеделието в следващия програмен период?  - проф. Владислав Попов, АУ Пловдив
14.45-15.00  Производство на биологични зеленчукови семена в България – гл. ас. Цветанка Динчева, ИЗК „Марица“ Пловдив,  Петя Пенчева, Биоселена, проект LIVESEED
15.00-15.15  Медсъдържащите препарати имат алтернатива в биологичното земеделие - резултати от изпитването на 4 нови продукта при малини и маслодайна роза – агр. Николай Тихов, Биоселена, проект  RELACS
15.15-15.30  Кафе пауза
15.30-15.45  Биобизнес към бизнеса -  възможности за развитие – Николай Георгиев,  Sunopta Foods Bulgaria
15.45-16.00  Иновативна немска  технология в помощ на биологичните лозари и овощари -  Rudi Schneider, Schneider Verblasetechnik e. K. – Германия, и Божидар Петков, „Балкан Био Фрукт“ ООД  България
16.00-16.15  Карповирусин решава проблемите с ябълков и източен плодов червей при ябълки, круши, дюли, праскови, нектарини, кайсии и орехи – Елеонора Маркова, Ариста лайфстал сайънс България
16.15-16.30  Дискусия и закриване на конференцията
Място: зала България, Конгресен център
Организатор: Фондация за биологично земеделие „Биоселена“

 

09.30-16.00
Семинар „Иновации в селскостопанския сектор - пътят към устойчиво транснационално сътрудничество в регион Балкани-Средиземноморие“

09.00-09.30  Регистрация
09.30-09.45  Встъпителна реч
09.45-10.00  Напредък в изграждането на мрежата на Балканет - Несрин Донева, АРИР
10.00-10.15  Представяне на услуги за МСП – Мая Милова, ТПП-Враца
10.15-11.00  От изследователски лаборатории към производството и пазарите - доц. Десислава Димитрова, БАН
11.00-11.30  Кафе пауза
11.30-12.00  Роля на предприемачеството и МСП в България. Фактори за успех на младите предприемачи - д-р Мария Василска, Институт по предприемачество - УНСС, София
12.00-12.30  Иновации в агрохранителната перспектива и националната политика - доц. Мария Пенева, УНСС  
12.30-13.30  Отворена дискусия: ОСП в следващия програмен период - иновации и селскостопанска политика; Зелени и иновативни стартъпи; Ситуация с услуги, образование, финансиране и регионална политика в подкрепа на предприемачеството и иновативните идеи
13.30-14.00  Обяд
14.00-15.00  Работа по групи – Първо ниво маркетинг - създаване на бранд, Bulkan - селски мед (добра практика) – Ставри Георгиев, EYAS,  бутиково дизайн студио.
Място: зала Струма, Конгресен център
Организатор:  Търговско-промишлена палата – Враца и Агенция за регионално икономическо развитие - Враца

 

11.00-15.00
Кръгла маса  „Тенденции в развитието на хранителната индустрия и опазване на околната среда“

Модератори: Катя Джатова - гл. редактор на сп. Progressive, и Боян Рашев - управляващ партньор на Denkstatt България.
Партньори: Университет по хранителни технологии-Пловдив, Българска агенция по безопасност на храните
Медийни партньори: Списание Progressive, списание  „Храната на 21 век“
Място: зала Пресклуб, Конгресен център
Организатори: Асоциация на месопреработвателите в България, Асоциация на производителите на безалкохолни напитки в България, Съюз на преработвателите на плодове и зеленчуци в България, Съюз на производителите на растителни масла и маслопродукти в България, Съюз на пивоварите в България

 

11.30-17.00
Семинар ,,Иновативни решения в интензивното овощарство за плодове без пестициди“

11.00–11.30    Пристигане и регистрация на участниците
11.30-11.40    Приветствие от организаторите и представяне на фирма  „Амитица“
11.40–12.40    Създаване и отглеждане на трайни насаждения - проблеми с опрашването, формиране на качествен завръз. Лектор: проф. д-р на с.н. Иван Желев                                                                      

12.40–13.40    Опазване от болести и неприятели при различните култури в  т.ч. Дрозофила сузуки и Меткалфа.  Лектор: Свилен Николов
13.40–14.20    Натуралис и Рапакс - представяне от производителя. Лектор: Андрея Браджио
14.20-14.50    Представяне на италианската фирма „Протео“- Фолиамин, Валтан и Фантак Л.
14.50- 15.30   Дискусия

Място: зала в плата 13
Организатор: „Амитица“ ООД

 

13.00-14.00
Семинар „Актуални възможности за финансиране на проекти чрез европейските структурни и инвестиционни фондове през 2020 година“

Камен Стратиев, експерт в Областен информационен център - Пловдив
Място: конферентна зала, палата 10, ет.2
Организатор: Търговско-промишлена камара - Пловдив

 

13.00-17.00
Кръгла маса ,,Предизвикателствата и решенията за земеделието, свързани с климатичните и екологичните промени“

Дискусионен панел 1: Предизвикателства и решения за земеделието, свързани с климатичните и екологични промени
Новите зелени приоритети в ОСП,  научни подходи и иновативни решения, свързани с адаптиране към климатичните промени и намаляване на вредните въздействия върху околната среда - проф. д-р Мартин Банов
Съвременни агроекологични подходи и агротехнически практики за устойчиво земеделие - проф. дн Ирена Атанасова
Растителната селекция при зърнено-житните култури в отговор на климатичните и екологични проблеми - доц. д-р Галина Михова
Възможности за оползотворяване на отпадни води от производството на розово масло - проф. д-р Иван Атанасов
Възможности за намаляване на екологичния отпечатък в животновъдството - проф. дсн Живко Кръстанов
Място: зала 2, палата 6
Организатор:Селскостопанска академия

 

14.00-15.30
Семинар „Как чрез дигитален маркетинг и интернет реклама да привлечем повече клиенти за бизнеса си?“

Любомир Атанасов,  Дигитална агенция SEOMAX
Презентация на най-голямото събитие в дигиталния сектор за 2020 г. –  „DiTech Expo 2020 & European Digital Week“ , 21-26 септември
Йордан Ангелов,  IMG Bulgaria
Място: конферентна зала, палата 10, ет.2
Организатор: Търговско-промишлена камара - Пловдив

 

15.30-17.00
Ден на отворените врати на Търговско-промишлена камара – Пловдив

(консултации за фирми по  темите: Търсене на пазари и партньори;
Актуални В2В събития и изложения; GS1 сертификати за произход;
търговски представителства)
Място: конферентна зала, палата 10, ет.2
Организатор: Търговско-промишлена камара - Пловдив

 

15:30-17.00
Общо събрание

Място: зала Пресклуб, Конгресен център
Организатор: Асоциация „Български пипер“

 

19.30
Вечер на изложителя  в АГРА

Място: основен ресторант на парк-хотел  „Санкт Петербург“
Организатор: Международен панаир Пловдив
Вход с покани

 

21.02.2020 – петък

 

09.00-13.00
Международна научна конференция ,,Биологичното земеделие - решение за промени в климата“

09.30  Регистрация
10.00  Откриване и приветствия. Връчване на годишна награда за биоземеделие Лауреат ,,Биофактор“
10.30  Пленарен доклад от акад. Атанас Атанасов
Тематични презентации и дискусионен панел
Участници: Институт за зеленчукови култури „Марица“ – Пловдив; Институт по растителни генетични ресурси „К. Малков“ – Садово; Институт по почвознание, агротехнологии и защита на растенията „Никола Пушкаров“ -. София; Изпълнителна агенция по горите – София и други
12.30  Постерна сесия
Под патронажа на проф. д-р инж. Димитър Димитров, президент на ВУАРР
С подкрепата на Международен панаир - Пловдив
В памет на проф. д-р Георги Сенгалевич
Място: зала България, Конгресен център
Организатор: ВУАБРР

 

09.00-13.00
Конференция "Актуални проблеми на хранително-вкусовата индустрия според най-съвременните изисквания на българската  и европейска нормативна уредба"

Предварителни теми: Здравословното хранене – проблеми и решения; Фермерското и занаятчийско производство и пазари – проблеми и бъдеще;
Биологично производство на храни; Хранителни добавки и добавки в храни – промени в  законодателството; Опаковки за здравословните храни;
Защита на системите за самоконтрол
Място: зала, палата 7
Организатор: Съюз по хранителна промишленост

 

09.00-16.00
Друстранни срещи

Двустранни срещи между фирми в областта на хранително-вкусовата промишленост от България, Гърция и Албания.
Място: зала 1, палата 6
Организатори:  Търговско-промишлена палата – Враца и Агенция за регионално икономическо развитие - Враца

 

13.00-17.00
Кръгла маса ,,Международна година на растителното здраве. Как да защитаваме по-добре растенията в променящия се свят“

Дискусионен панел 2: Международната година на растителното здраве
Как да защитаваме по-добре растенията в променящия се свят?
Растителното здраве - същност, значение, предизвикателства - проф. д-р Оля Караджова, доц. д-р Женя Илиева
Състояние на мониторинга, прогнозата и сигнализацията в растителната защита -БАБХ
Роля на почвения микробиом за почвеното плодородие и растителното здраве - доц. д-р Галина Петкова
Заплахи за пчелите опрашители, свързани с растителното здраве - проф. д-р Оля Караджова, доц. д-р Женя Илиева
Състояние и проблеми на растителното здраве при зърнено-житни култури в условия на променящ се климат - доц. д-р Веселина Манева, доц. д-р Дина Атанасова
Вируси по зеленчуците – методи за диагностика и идентифициране - гл. ас. д-р Ганчо Пасев
Място: зала 2, палата 6
Организатор:Селскостопанска академия

 

13.00-17.00
Семинари на Търговско-промишлена камара - Пловдив

13.00-14.00  Възможности за малките и средни предприятия с външните програми за финансиране, лизинг и факторинг на  Българската банка за развитие  - експерти на ББР
14.00-15.00  Срещи за намиране на партньори между български и турски фирми от хранителния сектор.
Бизнес мисия от 20 фирми,  представени на Стоковата  борса  в Одрин, Турция.
Организатори: Ямболска търговско-промишлена палата  и Търговско-промишлена камара - Пловдив
15.30-17.00  Ден на отворените врати на Търговско-промишлена камара – Пловдив
(консултации за фирми по  темите: Търсене на пазари и партньори;
Актуални В2В събития и изложения; GS1 сертификати за произход;
търговски представителства)
Място: конферентна зала, палата 10, ет.2
Организатор: Търговско-промишлена камара - Пловдив

 

14.00-15.00
Презентация  „Нови сортове домати, биологични торове и препарати за растителна защита“

Място: конферентна зала, палата 13
Организатор: "Аграра“ ООД

 

14.00-18.00
Общо събрание

Място: зала Пресклуб, Конгресен център
Организатор:  Българска оризова асоциация

 

22.02.2020 – събота

 

11.00- 13.00
Обществен форум

Панел 1: Вирусите и ние. Коронавирус и превенция.
Панел 2: Винотерапия

Лектор: проф Здравко Кълвачев
Място: конферентна зала, палата 10
Организатор: Национална асоциация на децата и младите хора с диабет


16.00
Конкурс ,,Изборът на потребителя“

Официално награждаване на отличени продукти от изложбите ВИНАРИЯ, ФУДТЕХ  и  ВКУСОВЕ ОТ ИТАЛИЯ
Място: конферентна зала, палата 10
Организатор: Международен панаир Пловдив

 

23.02.2020 – неделя

13.00  
Теглене на печелившите  талони  от попълнените анкетни  карти  за посетители  

Място: палата 6
Организатор:  Международен панаир Пловдив

МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ

Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за поверителност  и  Политика за използване на cookies .