до началото на събитието остават

Международна изложба за лозарство и винарство. Фестивал на виното

ПРОФИЛ

Международната изложба за лозарство и винарство „Винария“ се утвърди като най-престижното изложение за бранша в Източна Европа. Тя е върхово събитие за винената индустрия в България със своя модерен подход за представяне на технологии, оборудване и продукти.

            Организира се съвместно с Националната лозаро-винарска камара (НЛВК) и се провежда под егидата на Министерството на земеделието, храните и горите.

„Винария 2019“ накратко

  • Изложители – 133 от 11 държави
  • Посетители – над 42 000 от България и Европа
  • Медийно отразяване –  над 350 публикации в различен тип медии


 (Обобщаваща информация за „Винария 2019“)

 

Всички ключови фактори на едно място

  • Технологична зона – пътят на виното от лозята до оборудването за преработка и съхранение в една впечатляваща панорама на индустриалните иновации
  • Град на виното и деликатесите – най-значимата сцена за премиери на нови колекции вина, спиртни напитки,  храни и деликатеси пред специалисти и потребители
  • Дегустации и майсторски класове – повече знания и умения за разгадаване на магията на виното и за неговото предлагане
  • Уникална атмосфера -  предпочитана дестинация за професионалисти и ценители, привличаща средно над 45 000 посетители от България и Европа

 

Мрежа за развитие

            28-ото издание на „Винария“ отново събира заедно представители на бизнеса от различни сектори на лозарството и винарството. Така се създава платформа за  взаимодействие между тях, чрез която могат да разширят своето присъствие на пазарите.

 

Градът на виното и деликатесите

            Той стана емблематично място за представяне на производители и търговци от винената и хранителната индустрия, кръстопът на вкусове и наслади, присъщи на елегантния стил на живот.  Предлага зони за експозиции, за демонстрации, презентации и майсторски класове, Гурме салон, кътове за отдих, винен бутик.

            Магията на виното и кулинарията разкрива своето очарование в атрактивна среда и завладяваща атмосфера, които привличат десетки хиляди посетители  от България и Европа.

РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ


ИЗЛОЖБЕНИ КАТЕГОРИИ И КОНКУРСИ

Основни браншове

 

  • Вино и високо алкохолни напитки
  • Машини, технологии, материали и услуги за винопроизводство
  • Разсад, технологии, оборудване, услуги и материали за лозарството
  • Опаковки и етикети
  • Винен туризъм
  • Специализирани медии
  • Специализиран софтуер
  • Търговия с вино и високо алкохолни напитки

 

Свързаност

            „Винария“ е част от единствения на Балканите форум за селско стопанство, вино, храни и оборудване заедно с престижните изложби „Агра“ - за селско стопанство, „Фудтех“ - за хранителната индустрия, и „Вкусове от Италия“.  Той показаха последно поколение технологии, техника, продукти и услуги по цялата верига от полето до трапезата. Предлага ефективна платформа за бизнес и реклама, тъй като привлича многохилядна специализирана публика. Във форума всяка година участват около 700 компании от над 30 държави.

 

Конкурси

 

  • Международен конкурс за иновации

            Отличава нови технологии, машини и материали, представени за първи път, за да ги             популяризира и рекламира.

  • Международен  конкурс „Изборът на потребителя“

Класацията се прави въз основа на оценките на посетителите, които дегустират продукти в Града на виното и деликатесите.

  • Национален конкурс за дизайн

            Категории: 1) Експозиции; 2) Опаковка, етикети, рекламни материали

            Награди получават  архитекти, графични дизайнери и фирмите, за които са работили.

            Партньор: Националната асоциация за дизайн и реклама


ЗАЩО ДА УЧАСТВАМ ВЪВ „ВИНАРИЯ 2020“

  • Отлична маркетингова среда с разнообразни инструменти за реклама
  • Избор на най-подходящото място за представяне в специализираните зони
  • Директни контакти с партньори, клиенти и медии
  • Мотивирани посетители специалисти от страната и чужбина

Възможности за бизнес

  • За технологични компании

            Тук е вашата основна целева група – винарските изби.

  • За производители на вино

            Тук може да се срещнете с търговци и крайни потребители, да обновите оборудването.

  • За дистрибутори

            Тук имате възможност първи да видите новата реколта вина, да направите своя избор         сред колекциите на български и чуждестранни производители.

Профил на посетителите 

  • 84% са специалисти с бизнес мотивация
  • 42% участват при взимането на търговски решения

 

Оценки за посещаемостта на изложбата

  • 80% от българските изложители са имали посетители от чужбина
  • 57% от участниците дават много добра и добра оценка за числеността на посетителите
  • 44% от участниците дават много добра и добра оценка за качеството на посетителите

 

Комуникации

            Международен панаир Пловдив е разработил динамичен модел за привличане на целеви групи посетители чрез:

  • реклама в електронни, печатни и онлайн медии
  • партньорство с национални и специализирани медии
  • дигитален маркетинг в социалните мрежи и чрез имейл
  • представяне на изложителите в собствените канали в Интернет и Фейсбук

ВАЖНИ ДАТИ И СРОКОВЕ

Провеждане – от 19 до 23  февруари  2020 г.

  • работно време за изложители: 08.00-19.00 ч.
  • отворено за посетители: 09.00-18.00 ч., в последния ден – до 14.00 ч.

 

 Заявки за участие – до 07.12.2019

 

Монтаж – 15 календарни дни преди откриването

  • работно време: 08.00-19.00 ч.
  • два дни  преди откриването: 08.00-21.00 ч.

 

Демонтаж – 7 календарни дни след закриването

  • работно време: 08.00-17.00 ч.

 Включване в печатния каталог – до 11.01.2020

 

Включване в онлайн каталога – до 15.02. 2020 и през цялото време на проявата


НАЕМ ЩАНД

Международен панаир Пловдив предоставя под наем покрита и/или открита изложбена площ - щанд/бунгало със стандартна конструкция или нестандартни щандове, изготвени по индивидуална оферта.

 За наемане на щанд/бунгало е необходимо да се попълни Формуляр 3.

 

 Галерия - нестандартен щанд по индивидуален проект.

 

 Наемът на щанд/бунгало включва също:

  • обща охрана, общи разходи за електроенергия и вода, почистване на общите части, ползване на инфраструктура, извозване на отпадъци;
  • определен брой входни карти за изложители и автомобили;
  • включване в каталога и информационната система (адрес на фирмата, телефон, факс, имейл, Интернет адрес, до 2 бранша и до 50 знака текстова информация), публикуване в онлайн каталога на изложителите и ежеседмично актуализиране на информацията в него.

Наемната цена на щанда/бунгалото не включва водна връзка и консумация на вода, които се поръчват и заплащат допълнително.

 Допълнителна информация: Секция „Услуги, наем на щандове и бунгала“


ОТСТЪПКИ

На изложителите се предоставят следните отстъпки*:

  • От наемната  цена при заявена нето изложбена площ (покрита):
    1. 9-20m2 - 5 %
    2. 21-40m2 - 8 %
    3. 41-60m2 - 14 %
    4. над 60m2 - 25 %
  • За поредни участия в Международна изложба „Винария

За 5 или повече поредни години (2015–2020) – 10% от наема на площта

* Изложителят има право да ползва една от гореизброените отстъпки по свой избор.

 

  • При плащане на 100% от стойността на заявените услуги до 05.12.2020 изложителят получава 5% отстъпка върху заплатената сума.

УСЛУГИ

Услугите обхващат дейностите, свързани с подготовката, провеждането и приключване на участието.

За повече информация: http://www.fair.bg/bg/page/uslugi


БАДЖОВЕ И ВХОДНИ КАРТИ

Изложителят получава входни карти (баджове) в зависимост от заявените площи - указания на гърба на формуляр 1 - Заявка за участие

площ

брой 
пропуски 
за персонал

брой 
проуски 
за кола

до 50 m2

10

4

до 100 m2

15

7

до 200 m2

20

7

до 500 m2

25

7

над 500 m2

30

7

            Регистрирани под-/съзиложители имат право на 2 входни карти за персонала на щанда и 1 пропуск за кола.

 

Покани за гости

            Бизнес партньори на изложителите получават свободен достъп до проявата след регистрация в базата данни на посетителите на Международен панаир Пловдив.

  • За целта е фирмата изложител ще получи от панаира покана (в pdf формат), която трябва да разпрати на своите потенциални посетители.
  • За да получат своята входна карта посетителите трябва да се регистрират онлайн на адрес: http://onlinereg.fair.bg/bg/vinaria

ЗАЩО ДА ПОСЕТЯ „ВИНАРИЯ 2020“

За кого е полезна изложбата?

- За собственици и мениджъри на:

            - винарски изби

            - обекти за търговия на дребно -  специализирани и онлайн магазини, супермаркети

            - фирми за търговия на едро с вина и спиртни напитки

            - ресторанти, клубове, барове, дискотеки, хотели

- За професионалисти:

            - енолози, технолози и дегустатори

            - журналисти от специализирани медии

            - организатори на събития

Платформа за специалисти

            Тук специалистите имат възможност:

  • първи да опитат новата реколта вина, която по традиция дебютира на „Винария“
  • да направят своя избор сред голямото разнообразие от колекции на български и чуждестранни производители и дистрибутори на вина и спиртни напитки
  • да закупят продукти на преференциални цени с доказан произход
  • да се ориентират в тенденциите на пазара и нагласите на потребителите
  • да присъстват на презентации, дегустации и майсторски класове
  • да видят технологичните иновации в лозарството и винарството

Профил на изложителите

  • Фирми, предлагащи технологии и техника за  лозарството
  • Фирми, предлагащи технологии и оборудване за винарството
  • Производители и дистрибутори на вина и спиртни напитки
  • Производители и търговци на опаковки и аксесоари

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ

Място на провеждане

            Палата 10 - машини и технологии за винопроизводство
            Палата 11 - Град на виното - вино и високо алкохолни напитки

 

Работно време

  • 19.02 - 22.02. - 09.00-18.00 ч.
  • последен ден 24.02. (неделя) - 09.00-14.00 ч.

 

Паркинги за посетители - автоматично отчитане 2лв/час

  • бул. Марица (по протежението на река Марица)
  • многоетажен паркинг - бул. България
  • бул. Цар Борис III - Обединител - до пал. 10

 

Продажба на входни билети
Касите на централен вход

  • Възрастни – 7 лв.
  • За фирми с предварителна заявка (над 20 бр.)
    Цена на билет 4 лв. (със заявка )
  • За ученици, инвалиди и пенсионери
    Цена на човек - 4 лв.
  • За цялото времетраене – 20 лв.

 

Достъп срещу регистраци

Регистрацията е само след покана от фирма изложител:
http://onlinereg.fair.bg/bg/vinaria
Входната карта е поименна и важи за цялото времетраене на изложбата.
За въпроси: autoweb@fair.bg

 

Как да стигнем до Пловдив и до панаира:

  • със самолет - http://www.sofia-airport.bg/
  • с влак - http://www.bdz.bg/bg/
  • с автобус от София - http://www.centralnaavtogara.bg/#b
  • с кола - http://www.bgmaps.com/

 

Настаняване

            Пловдив е сред  най-развитите туристически центрове на България. Той разполага с множество хотели и квартири, предлагащи всички удобства.  Един от най-елегантните хотели е четиризвездният „Санкт Петербург”,  в който има и конферентни зали.


УЧАСТИЕ


Вася Михайлова

Тел.: +359 32 902 484

Мобилен тел.: +359 887 228 834

E-mail: v_mihailova@fair.bg


УЧАСТИЕ


Яна Минчева

Тел.: +359 32 902 494

Мобилен тел.: +359 887 513 415

E-mail: y.mincheva@fair.bg


КАТАЛОГ И ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА


Захари Караджов

Тел.: +359 32 902 141

Мобилен тел.: +359 885 898 835

E-mail: zahari@fair.bg


РЕКЛАМА


Мария Миланова

Тел.: +359 32 902 377

Мобилен тел.: +359 885 787 587

E-mail: advertising@fair.bg


ДЕЛОВИ ПРОЯВИ


Таня Землякова

Тел.: +359 32 902 311

Мобилен тел.: +359 885 555 363

E-mail: congress@fair.bg

ФОРМУЛЯР 3Наемане на щанд/бунгало 

Наемане на щанд/бунгало

ФОРМУЛЯР 5Поръчка за телекомуникационни услуги 

Поръчка за телекомуникационни услуги

ФОРМУЛЯР 7Заявка за наемане на зали и технически средства 

Заявка за наемане на зали и технически средства

ФОРМУЛЯР 8Поръчка за реклама 

Поръчка за реклама

ФОРМУЛЯР 10ПОРЪЧКА ЗА ЕЛЕКТРО И ВОДНА ВРЪЗКА 

ПОРЪЧКА ЗА ЕЛЕКТРО И ВОДНА ВРЪЗКА

ФОРМУЛЯР 12Поръчка за допълнителни услуги 

Поръчка за допълнителни услуги

ФОРМУЛЯР 15Поръчка за транспортни услуги 

Поръчка за транспортни услуги

ФОРМУЛЯР 16ПОРЪЧКА ЗА СПЕДИТОРСКИ УСЛУГИ 

ПОРЪЧКА ЗА СПЕДИТОРСКИ УСЛУГИ

ФОРМУЛЯР DКонкурс за дизайн 

Конкурс за дизайн

Документите са изготвени в .PDF формат. За да ги отворите и попълните, е необходимо да използвате програмата Adobe Acrobat Reader, версия от 8 нагоре.

Можете да изтеглите програмата от долния линк:

Adobe Acrobat Reader

МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ

 

 

Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за поверителност  и  Политика за използване на cookies .