от: 24 Февруари 2021

до: 28 Февруари 2021

до началото на събитието остават

Международна изложба за лозарство и винарство. Фестивал на виното

ПРОФИЛ

Международната изложба за лозарство и винарство  ВИНАРИЯ  е най-престижната сцена за премиери в бранша в рамките на Югоизточна Европа. Тя демонстрира богата селекция от напитки – от автентични местни продукти до световни марки, комбинации от старинни и съвременни технологии, модерна техника и материали. Изложбата показва и бъдещето на винарската индустрия с нови сортове грозде,  методи и инвентар за преработка, системи за контрол на качеството. Така привлича интереса на широк кръг специалисти, еножурналисти, ключови търговци и ценители.

29-ото издание на ВИНАРИЯ отново се организира под егидата на Министерството на земеделието, храните и горите със съдействието на  Националната лозаро-винарска камара (НЛВК)

 

 

ВИНАРИЯ 2020 накратко

  •     Изложители – 117 от 10 държави
  •     Посетители – близо  42 000 от България и Европа
  •     Ръст на ангажираните изложбени площи – 4%
  •     Медийно отразяване –  над  300 публикации в национални, регионални и специализирани медии

Обобщаваща информация за ВИНАРИЯ 2020

 

 

Индустриални иновации
Технологичната  зона  представя впечатляваща панорама от новости за всички сегменти на лозаро-винарската индустрия – от нови сортове грозде и техника за създаване на лозя до оборудване за преработка на суровината  и съхранение на готовия продукт.

 

 

Град на виното и деликатесите
Той е най-значимото място  за презентиране на нови колекции вина, спиртни напитки,  храни и деликатеси пред специалисти и потребители в България. Просторното  изложбено  пространство и неговата атрактивна  визия дават възможност  за организиране на открояващи се презентации, дегустации, майсторски класове и други събития.

 

 

Уникална атмосфера
 Обновената концепция  на ВИНАРИЯ  допринася за създаване на една неповторима атмосфера, в която се разкриват магията на виното и  тайните на неговото производство. Това привлича представители на бизнеса от различни сектори на лозарството и винарството, десетки хиляди специалисти и ценители от България и Европа. Така се изгражда платформа за  взаимодействие между тях.

 

 


ИЗЛОЖБЕНИ КАТЕГОРИИ И КОНКУРСИ

Основни браншове

  •     Вино и високо алкохолни напитки
  •     Машини, технологии, материали и услуги за винопроизводство
  •     Разсад, технологии, оборудване, услуги и материали за лозарството
  •     Опаковки и етикети
  •     Винен туризъм
  •     Специализирани медии
  •     Специализиран софтуер
  •     Търговия с вино и високо алкохолни напитки

 

 

 

Свързаност
ВИНАРИЯ  е част от единствения на Балканите форум за селско стопанство, вино, храни и оборудване заедно с престижните изложби АГРА  - за селско стопанство, ФУДТЕХ - за хранителната индустрия, и ВКУСОВЕ ОТ ИТАЛИЯ.  Той показаха последно поколение технологии, техника, продукти и услуги по цялата верига от полето до трапезата. Предлага ефективна платформа за бизнес и реклама, тъй като привлича многохилядна специализирана публика. Във форума всяка година участват около 700 компании от над 30 държави.

 

Конкурси

 Международен конкурс за иновации
            Отличава нови технологии, машини и материали, представени за първи път, за да ги  популяризира и рекламира.

 

За регламента на конкурса и заявка за участие – вижте формуляр „Информация за иновативни продукти и технологии“

 

Международен  конкурс „Изборът на потребителя“
Класацията се прави въз основа на оценките на посетителите, които дегустират продукти в Града на виното и деликатесите.

 

Международен конкурс „Нов продукт на българския пазар“
Отличава изделия, участващи в изложбите ВИНАРИЯ, ФУДТЕХ И ВКУСОВЕ ОТ ИТАЛИЯ. Целта е да се подкрепи пазарният  дебют на висококачествени храни и напитки, предлагани  от български  и чуждестранни фирми. Експерти и представители на търговски вериги са включени в комисията, която определя  призьорите.
 Партньор: Университетът по хранителни технологии-Пловдив

 

Национален конкурс за дизайн
Категории:

  • Експозиции
  • Опаковка, етикети, рекламни материали

  Награди получават  архитекти, графични дизайнери и фирмите, за които са работили.
  Партньор: Националната асоциация за дизайн и реклама

 

За регламента на конкурса и заявка за участие – вижте формуляр D „Конкурс за дизайн“


ЗАЩО ДА УЧАСТВАМ ВЪВ „ВИНАРИЯ 2021“?

Ползи

  • Многобройни срещи с мотивирани посетители специалисти
  • Директни проучвания за промените в потребителските нагласи
  • Избор на подходящо място за представяне в специализираните зони
  • Възможност за спечелване на престижни отличия от авторитетни конкурси

 

 

 

Специфични цели

  • За технологични компании – тук може да намерите клиенти сред участващите утвърдени и нови винарски изби
  • За производители на вино – тук може да увеличите продажбите си сред присъстващите търговци и потребители, да закупите машини и материали
  • За дистрибутори - тук може да видите новата реколта вина, да направите своя избор сред колекциите на български и чуждестранни производители

 

Комуникации
Международен панаир Пловдив е разработил динамичен модел за привличане на целеви групи посетители чрез:

  • реклама в електронни, печатни и онлайн медии
  • партньорство с национални и специализирани медии
  • дигитален маркетинг в социалните мрежи и чрез имейл
  • представяне на изложителите в собствените канали в Интернет и Фейсбук

ВАЖНИ ДАТИ И СРОКОВЕ

Провеждане – от 24 до 28  февруари  2021 г.
•    работно време за изложители: 08.00-19.00 ч.
•    отворено за посетители: 09.00-18.00 ч., в последния ден – до 14.00 ч.
 
 Заявки за участие – до 04.12.2021
 
Монтаж – 15 календарни дни преди откриването
•    работно време: 08.00-17.00 ч.
•    два дни  преди откриването: 08.00-21.00 ч.
 
Демонтаж – 7 календарни дни след закриването
•    работно време: 08.00-17.00 ч.
 
 Включване в печатния каталог – до 15.01.2021
 
Включване в онлайн каталога –  данните се актуализират ежеседмично до започване на проявата


НАЕМАНЕ НА ЩАНД / БУНГАЛО

Международен панаир Пловдив предоставя под наем покрита и/или открита изложбена площ - щанд/бунгало със стандартна конструкция или нестандартни щандове, изготвени по индивидуална оферта.
 
За наемане на щанд/бунгало е необходимо да се попълни Формуляр 3.
 

 Наемът на щанд/бунгало включва също:
•    обща охрана, общи разходи за електроенергия и вода, почистване на общите части, ползване на инфраструктура, извозване на отпадъци;
•    определен брой входни карти за изложители и автомобили;
•    включване в каталога и информационната система (адрес на фирмата, телефон, факс, имейл, Интернет адрес, до 2 бранша и до 50 знака текстова информация), публикуване в онлайн каталога на изложителите и ежеседмично актуализиране на информацията в него.

 

Наемната цена на щанда/бунгалото не включва водна връзка и консумация на вода, които се поръчват и заплащат допълнително.

 

Допълнителна информация – в раздел „Услуги“


ОТСТЪПКИ

На изложителите се предоставят следните отстъпки*  :
•    От наемната цена при заявена нето изложбена площ (покрита), както следва:
        09-20 m2 – 5 %
        21-40 m2 – 8%
        41-60 m2 – 14%
        над 60 m2 – 25%
•    За поредни участия в Международната изложба ВИНАРИЯ
       За 5 или повече поредни години (2020–2016) и т.н.  – 16% от наема на площта
•    За второ участие през 2021 г. - 5 % от цената на покритата изложбена площ, която се дублира

* Изложителят има право да ползва една от гореизброените отстъпки по свой избор.
 
•    При 100-процентово плащане  на заявените услуги до 04.12.2020 - 5% отстъпка върху заплатената сума.


УСЛУГИ

Услугите обхващат дейностите, свързани с подготовката, провеждането и приключване на участието.

 

Повече информация за предлаганите улеснения и цени – в раздел „Услуги“  и в рубриката „Формуляри за участие“ в страницата на ВИНАРИЯ 2021


ВХОДНИ КАРТИ

Изложителят получава входни карти (баджове) в зависимост от заявената покрита и/или открита площ, както следва:
•    до 20 м2 – 5 бр.
•    до 50 м2 – 10 бр.
•    до 100 м2 – 15 бр.
•    до 200 м2 – 20 бр.
•    до 500 м2 – 25 бр.
•    над 500 м2 – 30 бр.

 

На изложителите се предоставят и пропуски за коли, както следва:
•    при наета площ до 50 м2 – 4 броя
•    при наета площ над 50 м2 – 7 броя

 

Изложителят може да получи допълнителни входни карти срещу заплащaнe.

 

Входната карта е индивидуална и не може да бъде преотстъпвана на друго лице.


ЗАЩО ДА ПОСЕТЯ „ВИНАРИЯ 2021“?

За кого е полезна изложбата?

  • За собственици и мениджъри на: винарски изби, обекти за търговия на дребно -  специализирани и онлайн магазини,  супермаркети, фирми за търговия на едро с вина и спиртни напитки, ресторанти, клубове, барове, дискотеки, хотели
  • За професионалисти: енолози, технолози и дегустатори,  журналисти от специализирани медии, организатори на събития

 

 

Ползи

  • Запознаване с новата винена карта на България и на света
  • Дегустации на елитни напитки от различни региони
  • Ориентиране в тенденциите на пазара и потребителските нагласи
  • Информация за технологични и продуктови иновации
  • Участие в презентации, дегустации и майсторски класове

 

 

Профил на изложителите

  • Фирми, предлагащи технологии и техника за  лозарството
  • Фирми, предлагащи технологии и оборудване за винарството
  • Производители и дистрибутори на вина и спиртни напитки
  • Производители и търговци на опаковки и аксесоари

УЧАСТИЕ


Яна Минчева

Тел.: 032/902 494

Мобилен тел.: +359 887 513 415

E-mail: y.mincheva@fair.bg


УЧАСТИЕ


Вася Михайлова

Тел.: 032/902 484

Мобилен тел.: +359 887 228 834

E-mail: v_mihailova@fair.bg


КАТАЛОГ И ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА


Захари Караджов

Тел.: 032/902 141

Мобилен тел.: +359 885 898 835

E-mail: zahari@fair.bg


ДЕЛОВИ ПРОЯВИ


Таня Землякова

Тел.: 032/902 311

Мобилен тел.: +359 885 555 363

E-mail: t.zemlyakova@fair.bg


РЕКЛАМА


Мария Миланова

Тел.: 032/90 23 77

Мобилен тел.: 0885 78 75 87

E-mail: advertising@fair.bg

ФОРМУЛЯР 3Наемане на щанд/бунгало 

Наемане на щанд/бунгало

ФОРМУЛЯР 5Поръчка за телекомуникационни услуги 

Поръчка за телекомуникационни услуги

ФОРМУЛЯР 7Заявка за наемане на зали и технически средства 

Заявка за наемане на зали и технически средства

ФОРМУЛЯР 8Поръчка за реклама 

Поръчка за реклама

ФОРМУЛЯР 10ПОРЪЧКА ЗА ЕЛЕКТРО И ВОДНА ВРЪЗКА 

ПОРЪЧКА ЗА ЕЛЕКТРО И ВОДНА ВРЪЗКА

ФОРМУЛЯР 12Поръчка за допълнителни услуги 

Поръчка за допълнителни услуги

ФОРМУЛЯР 15Поръчка за транспортни услуги 

Поръчка за транспортни услуги

ФОРМУЛЯР DКонкурс за дизайн 

Конкурс за дизайн

Документите са изготвени в .PDF формат. За да ги отворите и попълните, е необходимо да използвате програмата Adobe Acrobat Reader, версия от 8 нагоре.

Можете да изтеглите програмата от долния линк:

Adobe Acrobat Reader

МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ

Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за поверителност  и  Политика за използване на cookies .