сезони:
2019 2020
23 Септември 2020

АТЛАНТИЧЕСКИЯТ КЛУБ ОРГАНИЗИРА ДИСКУСИЯ В РАМКИТЕ НА ИЗЛОЖБАТА „ХЕМУС 2020“

18 Септември 2020

БЪЛГАРИЯ И ИСПАНИЯ СИ ПАРТНИРАТ В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА

17 Септември 2020

УЧАСТНИЦИТЕ В ИЗЛОЖБАТА "ХЕМУС 2020" СЕ УВЕЛИЧАВАТ

15 Септември 2020

„АПОЛО ИНЖЕНЕРИНГ“ СТАНА ГЕНЕРАЛЕН СПОНСОР НА ИЗЛОЖБАТА „ХЕМУС 2020“

14 Септември 2020

УЧАСТНИЦИ ОТ 17 ДЪРЖАВИ В ИЗЛОЖБАТА ЗА ОТБРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА „ХЕМУС“

11 Септември 2020

ИЗЛОЖБАТА „ВИНАРИЯ“ И КОНКУРСЪТ „ЗЛАТЕН РИТОН“ СТАВАТ ОЩЕ ПО-МАЩАБНИ

20 Август 2020

КОНФЕРЕНЦИЯ ПРЕДСТАВЯ АЛТЕРНАТИВНИ ФОРМИ НА ОБРАЗОВАНИЕ

11 Август 2020

МЕЖДУНАРОДНИЯТ ТЕХНИЧЕСКИ ПАНАИР СЕ ПРЕНАСОЧВА ЗА 2021 Г.

08 Юли 2020

СТРОИТЕЛНИЯТ БРАНШ СЪС СИЛНО ПРИСЪСТВИЕ НА МЕЖДУНАРОДНИЯ ТЕХНИЧЕСКИ ПАНАИР

03 Юни 2020

РЕСТАРТ НА БИЗНЕСА В МЕЖДУНАРОДЕН ПАНАИР ПЛОВДИВ

01 Юни 2020

МЕЖДУНАРОДЕН ПАНАИР ПЛОВДИВ ОТНОВО ОТВАРЯ ВРАТИ

21 Април 2020

ЗА ПЪРВИ ПЪТ - ОНЛАЙН ИЗДАНИЕ НА ТФ ФЕСТ

10 Март 2020

ОТЛАГАТ СЕ ПРОЛЕТНИТЕ ИЗЛОЖБИ В МЕЖДУНАРОДЕН ПАНАИР ПЛОВДИВ

09 Март 2020

КОМПЮТРИ НА КОЛЕЛА ПРЕДСТАВЯ TRUCK EXPO 2020

26 Февруари 2020

60% ПОВЕЧЕ РЕГИСТРИРАНИ ПОСЕТИТЕЛИ СПЕЦИАЛИСТИ НА ИЗЛОЖБИТЕ „АГРА“, „ВИНАРИЯ“ И „ФУДТЕХ“

25 Февруари 2020

КОНКУРС ЗА ДЕТСКО ПРИЛОЖНО ТВОРЧЕСТВО – ЗА ПЪРВИ ПЪТ В ИЗЛОЖБАТА „ПРИРОДА, ЛОВ, РИБОЛОВ“

23 Февруари 2020

ТЪРГОВЕЦ ОТ СЕВЛИЕВО ПОЛУЧИ ГОЛЯМАТА НАГРАДА ЗА ПОСЕТИТЕЛИ

22 Февруари 2020

51 ПРОДУКТА С НАГРАДИ ОТ КОНКУРСА "ИЗБОРЪТ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ 2020"

21 Февруари 2020

ДВЕ ГОЛЕМИ НАГРАДИ В КОНКУРСА ЗА ДИЗАЙН НА „АГРА“, „ВИНАРИЯ“ И „ФУДТЕХ“

21 Февруари 2020

ЗА ПЪРВИ ПЪТ - ПАРФЮМИ СРЕД НАГРАДЕНИТЕ НОВОСТИ НА "АГРА"

20 Февруари 2020

40 НОВИ ПРОДУКТА С ОТЛИЧИЯ ОТ „ВИНАРИЯ“ И „ФУДТЕХ“

19 Февруари 2020

МИНИСТЪРЪТ НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО ОТКРИ ИЗБОЖБИТЕ "АГРА", "ВИНАРИЯ" И "ФУДТЕХ"

17 Февруари 2020

ПРЕДСТОИ ГОЛЯМОТО ОТКРИВАНЕ НА „АГРА“, „ВИНАРИЯ“ И ФУДТЕХ“

16 Февруари 2020

ДИОНИСИЕВО ШЕСТВИЕ ДАДЕ ВНУШИТЕЛЕН СТАРТ НА „ВИНАРИЯ 2020”

13 Февруари 2020

ЛУКАНКА С РОМ И БОНБОНИ С ТРЮФЕЛ НА ИЗЛОЖБАТА "ФУДТЕХ 2020"

11 Февруари 2020

"АГРА 2020" ПОКАЗВА ЕДИНСТВЕНАТА В СВЕТА МАШИНА ЗА РОЗИ

04 Февруари 2020

ЧИСТАТА ХРАНА Е ВОДЕЩА ТЕМА НА ИЗЛОЖБАТА "ФУДТЕХ 2020"

28 Януари 2020

ИЗЛОЖБАТА „ВИНАРИЯ 2020“ ИЗНЕНАДВА С БОГАТА СЕЛЕКЦИЯ ОТ НАПИТКИ

21 Януари 2020

ЖИВОТНОВЪДСТВОТО Е НОВИЯТ ХИТ НА ИЗЛОЖБАТА „АГРА“

ИЗЛОЖБАТА „ВИНАРИЯ“ И КОНКУРСЪТ „ЗЛАТЕН РИТОН“ СТАВАТ ОЩЕ ПО-МАЩАБНИ

Международната изложба „Винария“ и конкурсът „Златен ритон“ ще имат  обновена концепция и ще станат още по-мащабни през 2021 година. Това е един от приоритетите  на председателя на Националната лозаро-винарска камара Йордан  Чорбаджийски, както самият той заявява  в интервю за вестник „Строител“, публикувано на 10 септември.  
„Ще работим усилено с Международен панаир Пловдив  по организацията на най-големия форум  за лозарство и винарство в България – „Винария“, и престижния международен конкурс „Златен ритон“. Години наред това е най-мащабното винено събитие в страната и място,на което местните изби и гости презентират  пред аудиторията най-доброто  от своето производство“, изтъква  Йордан Чорбаджийски.
29-ото издание на „Винария“ ще се проведе от 24 до 28 февруари догодина, но още отсега интересът към него е голям, тъй като ще бъде отправна точка за представянето на българското вино през следващия програмен период на Европейския съюз и производителите  се стремят да заемат по-добра стартова позиция за излизане на външните пазари.  Националната лозаро-винарска камара има амбициозна програма за  маркетингова подкрепа на бранша.
Ето какво казва  Йордан Чорбаджийски в интервюто:
„България има изключително добър имидж на външните пазари със своите напитки, които имат отличен баланс между цена и качество. Това е резултат от дългогодишните усилия на всички производители. Ежегодно се завръщаме с престижни отличия от най-реномираните международни конкурси. Там напитките се оценяват на слепи дегустации от винени експерти и журналисти от цял свят. Тази позитивна слава на България започва да ни се изплаща и прогнозирам тенденцията за повишаване на интереса към нашите вина да нараства все повече. Разбира се, искаме да катализираме процеса, затова обсъждаме с МЗХГ в следващия период на ЕС 2021-2027 г. да се изпълнява програма за промоции и участие на български винопроизводители, които са в Съюза, защото досега програмата беше само за трети страни. Мярката цели популяризирането на българското вино в Европа и по света. Ще бъдат направени информационни кампании, дегустации, участия в изложения, срещи с баери и пр. Целта е да затвърдим позициите си на външните пазари и на световната винена карта, където нашите географски ширини присъстват с традициите си от векове“.
Международната изложба  „Винария 2021“ отново ще предостави отлични условия за участие на  фирмите от целия лозаро-винарски отрасъл. Те могат да демонстрират своите продукти и услуги както в технологичната зона за индустриални иновации - техника, материали и оборудване, така и в уникалния Град на виното и деликатесите, който е най-значимата сцена  в България  за презентиране на нови колекции вина,  спиртни напитки, храни и специалитет  пред експерти и потребители. Международният конкурс за вина и спиртни напитки за приза "Златен ритон" се провежда според критериите на най-авторитетните световни прояви, затова  отличията носят допълнителен престиж на победителите. Всичко това ще даде на изложителите  нови възможности за налагане на техните марки и изделия на вътрешния и международния пазар.

Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за поверителност  и  Политика за използване на cookies .