Услуги

Наемане на изложбена площ

Международен панаир Пловдив предоставя под наем покрити и открити изложбени площи на своя територия

  • разположени в зони с модерна инфраструктура
  • подходящи за експониране на всякакъв вид стоки
  • снабдени с ток, вода и комуникационни връзки
  • даващи възможност за реализиране на различни дизайнерски решения

 

Допълнителна информация - виж тук и тук

 

Още за покритите и откритите площи - виж тук

 

Може да използвате и опцията за наемане на щандове и бунгала за прояви, които се организират извън територията на Панаира.

 

Бонуси

Цената за наемане на площ включва също:

  • определен брой входни карти
  • представяне в каталога и информационната система (адрес на фирмата, телефон, факс, електронна поща, до два бранша и текст до 50 знака)
  • представяне в онлайн каталога на изложителите в Интернет страницата на Международен панаир Пловдив
  • ежеседмично актуализиране на информацията
  • един безплатен каталог за проявата

 

Условия

  • Всеки започнат квадратен метър се счита за цял.
  • Ако има възможност, на изложителя може да бъде предоставена двустранно, тристранно и четиристранно отворена покрита площ след писмена заявка и срещу заплащане съгласно утвърдената тарифа.
  • Наетата площ може да бъде освободена от експонати след закриване на изложението.

Изграждане на щандове от външен изпълнител

Ако изложител желае да изгради своя щанд / бунгало самостоятелно или чрез възлагане на друг изпълнител, отношенията с Международен панаир Пловдив се регламентират със специален договор.

 

Условия

  • Лицето, което изгражда щанда или бунгалото, заплаща строителна такса съгласно утвърдената тарифа за всяка проява.
  • С таксата се покриват общите разходи за: ел. енергия, вода, почистване на общите части, извозване на отпадъци, ползване на инфраструктурата, обща охрана и наблюдение от упълномощените служби през монтажния и демонтажния период.
  • Проектите за изграждане и оформление на щандовете и бунгалата се предоставят задължително за съгласуване с Международен панаир Пловдив, като се заплаща такса за заверка на проекта съгласно утвърдената тарифа за съответната проява.
  • Техническите и финансовите изисквания към проектите са посочени в договора за изграждане на изложбени конструкции.

Дизайн на експозиции

Наетите щандове и бунгала се оформят по два начина - с готови модули или нестандартно. Нашият архитект, който е носител на много награди в Конкурса за дизайн, може да направи проект за Вашата експозиция.

 

Атрактивни решения - виж тук

 

Дизайн на щанд с готови модулни елементи

Предимство е по-бързото изграждане на щанда. Разнообразните комбинации от модули позволяват да се създаде атрактивна визия според изискванията на клиента.

 

Щандове с готови модулни елементи - виж тук

 

Дизайн на щанд по поръчка на клиента

Предимството на тази опция е оригиналният дизайн, които изразява уникалната идентичност на компанията и създава подходяща визуална среда за презентиране на нейните продукти, за да се откроят и да привличат вниманието на посетителите.

 

Щандове с елементи, изработени по поръчка на клиента - виж тук

 

Дизайн на щанд за външни прояви

Международен панаир Пловдив има дългогодишен опит в изграждането и оформянето на експозиции за прояви извън неговата територия, включително за представянето на България на световните изложения ЕКСПО.

 

Галерия

 



Оборудване

Вода

Изложителите, които биха желали да имат водна връзка и канал на щанда, трябва да ги поръчат предварително.

Видове водни връзки, които се предоставят:

  • водна връзка за експонати
  • водна връзка без шкаф и мивка
  • водна връзка с шкаф-мивка

 

Ел. енергия

Предлаганите връзки за ел. енергия са за консумация

  • до 3 kW
  • до 5 kW
  • до 10 kW
  • от 11 до 40 kW
  • от 41 до 80 kW

 

Сгъстен въздух

При желание за демонстрация на експонати може да се поръча срещу допълнително заплащане доставянето на сгъстен въздух до изложбените площи.

 

Връзки за вода, ел. енергия и сгъстен въздух се заявяват с Формуляр 10, който се намира в рубрика „Формуляри за участие“ на конкретната проява.


Обзавеждане

За успешното участие в изложбените прояви е важно не само качеството на представяните продукти, но и цялостната визия на щанда. Освен дизайна, голямо значение имат оборудването, мебелировката и аксесоарите.

 

Информация за предлаганите изделия - виж тук


Телекомуникации, аудио-визуална техника

Изложителите могат да се възползват от допълнителни удобства за комуникация и презентиране.

 

Телекомуникации

  • многофункционална телефонна централа Alcatel 4400 – аудиоконференции, прехвърляне и пренасочване на разговори, дигитално заключване на телефона, достъп до гласова поща, банкови услуги, детайлна справка за телефонните обаждания, ISDN линията за максимално добро качество на връзката
  • цифрова телефонна линия на щанда
  • факс връзка на щанда
  • телефонен и факс апарат под наем
  • компютърна система
  • принтер
  • рутер (безжичен)
  • Интернет връзка

 

Телекомуникационните услуги се заявяват с Формуляр 5, който се намира в раздел „Формуляри за участие“ на съответната проява.

 

Аудио-визуална техника

  • система за озвучаване
  • система за мултимедийна презентация
  • проектори за визуализация - шрайбпроектор, диапроектор
  • плазмени дисплеи
  • екрани
  • CD и DVD плеъри, VHS видеоплеър/рекордер

Реклама

Международен панаир Пловдив предоставя микс от възможности за представяне на фирмите и техните продукти. Сред тях са и различни видове рекламни услуги, които повишават ефекта от участието в изложенията.

 

Улеснения

  • Разнообразие от платформи: печатна, аудио-визуална и онлайн
  • Лесно и бързо заявяване на рекламата
  • Достъпни цени

 

Реклама в каталозите

  • Аудитория - достига до десетки хиляди мениджъри и специалисти
  • Ефект - фирмата се откроява сред останалите участници в проявата
  • Варианти – печатен и електронен

 

Реклама във външни зони

 

  • Предлагат се най-атрактивните локации на панаирния комплекс.
  • Определените места осигуряват максимална видимост.
  • Може да се реализират различни визуални проекти.
  • Привлича вниманието на най-много посетители.

 

Информация за рекламните зони - виж тук

 

Реклама на LED екран

Това е най-модерната рекламна медия, тъй като изображението е с качествата на телевизионно излъчване.

 

Предимства

  • атрактивност и ефективност на рекламните материали
  • използва се целият потенциал на аудио-визуалната комуникация
  • видимост от булеварда с най-интензивен трафик в Пловдив

 

Технически параметри

  • възпроизвеждане на всякакви изображения
  • изключително качество дори при пряка слънчева светлина
  • автоматично регулиране на яркостта
  • 35 милиарда цветови нюанса
  • директно излъчване в реално време
  • площ – 34 кв. метра

 

Реклама в онлайн платформите на Панаира

Видове

  • Интернет страницата FAIR.BG,
  • Фейсбук профилът на Панаира
  • онлайн каталогът на изложителите FAIRINFO.FAIR.BG.

 

Предимства

  • голяма аудитория
  • дълготрайно въздействие
  • възможност за актуализация.

 

Изложителите могат да се възползват и от инструментите за дигитален маркетинг, които прилага Панаирът за популяризиране на своята дейност.

 

Поръчки за реклама се заявяват с Формуляр 8, който се намира в рубриката „Формуляри за участие“ на конкретната проява.


Каталог

Международен панаир Пловдив издава официален каталог на всяка от проявите, които организира.

  • Обхват – включват се всички фирми, подали заявка за участие в определените срокове.
  • Версии – на български и на английски език.
  • Електронен вариант - информацията за изложителите е достъпна и чрез онлайн каталога FAIRINFO.FAIR.BG на адрес: http://fairinfo.fair.bg

 

Онлайн каталог

Електронният каталог включва цялата информация, подадена от изложителите, които участват в отделните панаирни прояви. Търсенето може да става по различни критерии: име, адрес, предмет на дейност, експонати, браншове.

 

Ползване на електронния каталог

  • без регистрация - показва списък на изложителите, разположението им в палатата, бранш от номенклатурата
  • с регистрация – потребителите могат:
    - да видят цялата информация, подадена от изложителите
    - да създадат бележник "Моят списък" с избрани фирми
    - да изпратят запитване или заявка за среща по време на проявата;
    - да запаметяват и редактират свои бележки за конкретни фирми;
    - да създадат и запазят определени търсения, за да следят промените;
    - да създадат свой списък, като изтеглят pdf файл с избрани фирми (до 15);
    - да получават актуална информация за предпочитаните проявите

 

Промоционално участие в каталозите

Всички изложители, техни под- и съизложител имат право на промоционално включване в каталозите със следната информация:

  • име на фирмата на кирилица и латиница
  • адрес: улица, пощенски код, град, държава
  • данни за контакт: телефон, факс, ел. поща, уеб сайт
  • категория: до 2 бранша от номенклатурата на проявата
  • представяне: текст за дейността на фирмата в размер до 50 знака

 

Информацията се заявява с Формуляр 2 „Каталог и информационна система", който се намира в рубриката „Формуляри за участие“ за всяка конкретна проява. Ако не е попълнен Формуляр 2, се вписва информацията от Формуляр 1 „Заявката за участие“ и Формуляр 1В за под- и съизложители.

 

Допълнителни възможности за представяне в каталозите

Изложителите могат да използват и допълнителни опции за своето представяне в каталозите:

  • допълнителна текстова информация за фирмата на два езика;
  • названия на експонатите, които ще бъдат показани;
  • представителство в България или допълнителни адреси;
  • допълнителни браншове;
  • лого – 1) само в книжния каталог; 2) в книжния и в онлайн каталога;
  • рекламна страница – само в книжния каталог;
  • рекламен банер и/или презентация – само в онлайн каталога с продължителност 12 месеца.

 

Допълнителното включване в каталозите се заявява с Формуляр 2 от рубриката „Формуляри за участие“ за всяка конкретна проява.

 

Включване на фирми, които не са изложители

Допуска се в панаирните каталози да се включат и фирми, които не участват в съответната проява. Те обаче нямат право на промоционално включване, а информацията (име, адрес, телефон, факс, ел. поща, страница в интернет) се заплаща според броя на знаците.

 

Тарифа за публикуване в панаирните каталози

 

  изложби панаир
Текст
(на група 50 знака)
6 8
Бранш
(за всеки бранш)
1 2
Лого само в книжен каталог 19 32
Лого в книжен и онлайн каталог 30 43
Банер в онлайн каталог
180х360 pxl
35 55
Презентация в онлайн каталог 50 77

Цените са в евро и без ДДС.


Информационно обслужване

Международен панаир Пловдив се стреми да поддържа пълни, точни и достъпни бази данни за изложителите, за да популяризира тяхното участие в проявите сред посетителите и деловите среди.

 

Информационни банки

  • Книжен каталог
    Може да бъде закупен от информационните пунктове или да бъде поръчан за доставка (чрез куриерска фирма „Европът“, с наложен платеж). Това се отнася и за каталози от отминали прояви, за да се отговори на значителния интерес към включената в тях информация за фирми, работещи в широк спектър от браншове.
  • Електронен каталог
    Информацията, предоставена от изложителите, се публикува и онлайн на FAIRINFO.FAIR.BG

 

Предоставяне на информация за изложители

Извадки от базата данни за изложителите се предоставят срещу заплащане по заявени критерии. Заявки се приемат писмено по електронна поща и факс.

 

Информационни точки

По време на изложения информация за участниците и за тяхното местоположение (палата и/или открита площ, номер на щанд) може да се намери в:

  • Информационните пунктове
  • Центъра за услуги и информация.

 

Център за услуги и информация

В Центъра за услуги и информация се предлагат допълнителни улеснения за изложителите и посетителите по време на панаирните прояви:

  • разпечатване (черно-бяло)
  • копиране (черно-бяло)
  • подпечатване на командировъчни
  • изпращане на факс в страната и чужбина
  • достъп до интернет (жичен и безжичен)

 

Рекламни и информационни материали

В страницата на всяка отделна проява се публикуват информационни и рекламни материали, които може да се изтеглят и да се използват от фирмите и от медиите:

  • списък на новостите, представяни от участниците
  • списък на експонатите, отличени в конкурсите
  • карта на изложението
  • други информационни материали
  • рекламни лога и банери

Спедиторски услуги

Специализираната служба за спедиторска и митническа обработка на пратки предлага различни услуги на чуждестранните изложители или техни спедитори.

 

Спедиторска обработка

  • Товаро-разтоварни операции от превозно средство до щанд (митнически склад) или обратно
  • Допълнителни манипулации по подреждане на експонатите на щанд
  • Транспорт и складиране на амбалаж;
  • Организиране на обратен транспорт на панаирни стоки или транспортирането им до други получаващи пунктове
  • Организиране на транспорта до и от чужбина и посредничество при застраховане на стоки

 

Митническа обработка

  • Уреждане на редовен или временен внос – за изложбените стоки, пристигащи на адреса на Международен панаир Пловдив, панаирната администрация поема пред митницата гаранции за временен внос
  • Уреждане на обратен износ след закриване на изложбената проява
  • Уреждане на формалностите по лагеруване на експонатите под митнически контрол и транспортирането им до митнически склад
  • Осигуряване присъствието на авариен комисар при констатиране на щети или липси при експонатите - по желание на клиента
  • Консултации за спедиторски услуги и митнически формалности за панаири и изложби в чужбина

 

Изисквания

  • Спедиторските и митническите услуги се извършват съгласно приетите „Условия и изисквания за спедиторска и митническа обработка на пратки за провежданите в Пловдив панаири и изложби“.
  • Услугите се предоставят от Международен панаир Пловдив и/или оторизирана от него спедиторска фирма.
  • Услугите се заплащат по отделна тарифа (приложение към Формуляр 16), валидна за всички прояви.
  • Не се разрешава товаро-разтоварни операции на панаирни стоки (експонати, щандов материал и др.) да се извършват самостоятелно от изложителя със собствени или наети механични средства (кранове, повдигачи и др.).
  • Изнасянето на експонати под митнически контрол извън панаирния терен е възможно само с разрешение от митническите органи.

 

Заявка за спедиторски услуги - тук


Други услуги

Преводачи, помощен персонал

По желание на клиентите може да бъде осигурен помощен персонал на щанда:

  • преводач специалист
  • преводач рецепционист
  • щандистка, сервитьорка
  • квалифицирани работници
  • общи работници (чистачки)
  • охрана (пазач)

 

Охрана

  • Включено в цената - обща охрана на изложбения комплекс
  • Срещу допълнително заплащане - алармена инсталация и охрана на щанда

 

Паркинги

 

Капацитет

В панаирния комплекс са обособени повече от 1300 паркоместа:

  • над 730 - в новия модерен многоетажен закрит паркинг;
  • над 100 – в открития паркинг пред палата 10;
  • 480 – в трите секции край река Марица.

 

Наемане

  • В периодите на изложенията
  • По всяко време извън изложенията
  • Постоянни места в покрития паркинг

Контакти

Наемане на изложбена площ

 

Търговски директор

Милена Тодорова

Тел.: 0035932902373
Факс: 0035932902517
Е-mail: m.todorova@fair.bg

 

Търговски отдел

Тел: 0035932902180
0035932902494
Факс: 0035932902432
E-mail: exhibitions@fair.bg

 

Дизайн и изграждане на експозиции

 

Технически директор

Венцислав Земляков

Тел.: 0035932902195
факс: 0035932902273
E-mail: v.zemliakov@fair.bg

 

Архитект Тодор Василиев

Тел.: 0035932902881
Факс: 0035932902273
E-mail: vasiliev@fair.bg

 

Обзавеждане

Заявка за мебели се подава при организаторът на съответната проява или на електронна поща exhibitions@fair.bg

 

Телекомуникации, аудио-визуална техника

ИТ отдел

Tел: 0035932903322
E-mail: it@fair.bg, itt@fair.bg

 

Реклама

Мария Миланова

Тел.: 0035932902377
00359885787587
E-mail: advertising@fair.bg

 

Каталог и информационна система

Захари Караджов

Тел.: 003593290214
00359885898835
E-mail: zahari@fair.bg

 

Център за услуги и информация

Тел.: 0035932902455
0035932902276
Локация: палата 7,вход „Изток“

 

Спедиторски услуги

Тел.: 0035932902477
00359885002243
Факс: 0035932962043
Е-mail: sped@fair.bg


Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за поверителност  и  Политика за използване на cookies .