За нас

Профил

Международен панаир Пловдив е сред лидерите на изложбената индустрия в Югоизточна Европа. Организира многобраншови и специализирани делови форуми, включително националното участие и представяне на България на няколко световни изложения.

Със своя богат опит, екип от висококвалифицирани експерти и международен престиж създава отлични възможности за маркетинг на фирми с различен профил и цели на развитие.

 

Идентичност

  • Слоган: „Създаваме нови възможности“
  • Лого – стилизирано изображение на земното кълбо, представено като гълъб, символа на мира; изразява стремежа към контакти с бизнеса от целия свят.

 

Ключови данни (за година)

  • 40 изложбени прояви
  • над 8000 участници от 60 държави
  • близо 250 000 посетители от България и Европа
  • около 350 делови, обществени, културни и спортни събития

 

Другите за нас

  • „На Балканския полуостров има само няколко добре развити изложбени центъра, а Международен панаир Пловдив е най-важният от тях.“ (Франц Райзбек, генерален секретар на Централноевропейския панаирен алианс CEFA)
  • „Международен панаир Пловдив инвестира в модерни услуги и в инфраструктурата, за да запази своята силна позиция в Югоизточна Европа.“ (Ари Бриенен, президент на Международната асоциация на изложбената индустрия UFI)

 

Традиции

Нашата традиция се развива от 1892 година. Тогава е организирано Първото българско земеделско-промишлено изложение, чийто наследник е Международен панаир Пловдив.

За началото на изложбеното дело в България – виж тук

 

През 30-те години на ХХ век панаирът в Пловдив получава статут на национален изложбен център на България и е приет за член на Международната асоциация на изложбената индустрия (UFI), най-авторитетната глобална организация в бранша. След това неговото развитие продължава много активно и винаги в синхрон със световните тенденции, за да се утвърди днес като един от лидерите в Югоизточна Европа.

За историята на Международен панаир Пловдив - виж тук


Предимства

Основни преимущества

Международен панаир Пловдив е надежден партньор за презентиране, развитие и интернационализация на всяка компания, защото предлага:

  • професионализъм в организирането на изложения
  • комфортна и функционална инфраструктура
  • модерни услуги и оборудване
  • разнообразни маркетингови инструменти
  • платформи за комуникация, реклама и презентиране
  • интензивни контакти с бизнес клиенти и потребители
  • ноу-хау за изложбени модели, обединяващи иновации, експертиза и потенциал за развитие на фирмите

 

Дадености

  • Стратегическо местоположение в центъра на Балканския полуостров, в контактната зона между Изтока и Запада – отваря врати за партньорство между компании от двата глобални региона
  • Перспективна бизнес дестинация – град Пловдив е център на „Тракия икономическа зона“, най-бързо развиващия се индустриален район на България и Балканите

 

Интересни места

Изложителите и посетителите могат да се възползват от възможностите за интересно прекарване на свободното време, които предлага Пловдив:

  • най-дългата пешеходна градска зона в Европа – близо 2 километра
  • квартал на творческите индустрии със заведения и артстудиа
  • музей на открито с останки от няколко цивилизации в 70-вековния град
  • богат културен живот през цялата година
  • спорт – Гребен канал, спортни бази, фитнес клубове, велоалеи
  • забавления – барове, клубове, дискотеки, казина и други
  • туризъм – планини, СПА курорти, исторически забележителности наблизо

Портфолио

Най-големите изложения

Те са сред водещите делови форуми в Югоизточна Европа.

  • МЕЖДУНАРОДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПАНАИР

    Включва 5 специализирани изложби:

    АУТО СИТИ ПЛОВДИВ – автомобили, транспорт, оборудване

    ЕНЕКО – енергетика, екология, химия, управление на водите

    ИНФОТЕХ – информационни и дигитални технологии

    МАШИНОСТРОЕНЕ – машини, технологии, роботика, автоматизация

    СТРОЙТЕХ – за строителна техника, електротехника, инструменти, материали, технологии

  • АГРА – Международна селскостопанска изложба
  • ВИНАРИЯ – Международна изложба за лозарство и винарство
  • ФУДТЕХ – Международна изложба за храни и напитки, опаковки, машини и технологии
  • ХЕМУС – Международна изложба за отбранителна техника и антитероризъм
  • ПРИРОДА, ЛОВ, РИБОЛОВ – международна изложба за ловен, риболовен и екотуризъм, опазване на околната среда, зелена икономика
  • МЕДИКУС, ДЕНТО, ГАЛЕНИЯ – Международна изложба за медицина, стоматология и фармация

 

Уникални изложбени прояви

  • Мегафорум за агробизнес, вино и храни – единствен на Балканите, включва четири специализирани изложби
  • Европейски форум за социално предприемачество – единствен в Европейския съюз, обединява панаир на кооперации от социалната икономика и международни конференции
  • Международен панаир „Млад предприемач“ – представя тренировъчни фирми на ученици и студенти, свързва образованието и бизнеса

 

Ключови данни за най-големите изложения – виж тук

 

Други делови форуми

Международен панаир Пловдив организира и други изложбени прояви, представящи широк спектър от браншове и покриващи всички основни пазари.

 

Съпътстващи събития

В рамките на отделните изложения се реализира програма от конференции, семинари, дискусии, презентации и други събития.

 

Домакинство

Международен панаир Пловдив е и домакин на корпоративни, обществени, културни и спортни прояви, организирани от фирми, държавни институции и неправителствени организации.

Той е предпочитано място за тяхното провеждане заради модерната база и високото ниво на услугите, които предоставя.


Енергия за бизнеса

Международен панаир Пловдив фокусира своята активност върху маркетинговата подкрепа за бизнеса, за да могат компаниите да разширяват своите пазари и дейности.

 

Специализация

Акцентира се на специализираните браншови изложения, каквато е модерната тенденция в световната панаирна индустрия. По едно и също време се провеждат изложения за браншове, които имат общи маркетингови интереси и се допълват, съчетават се делови събития и атракции за посетителите. Това дава повече шансове на изложителите да намерят нови клиенти и партньори.

 

Разнообразие

През последните години се прилагат и гъвкави изложбени решения – тематични зони и специализирани секции, целящи да покажат отделен сектор, за да се открои неговото присъствие в рамките на деловия форум. Успешно се налагат и демозоните, където техниката се показва в действие, за да се видят нейните качества..

 

Уникалност

Стремим се да предоставяме условия, които отговарят на индивидуалния профил на всяка компания и утвърждават нейната уникалност. Така всеки изложител може да намери най-удачната за него форма на представяне, за да постигне по-добро позициониране на пазара.

 

Модернизиране

Непрекъснато се обновяват инфраструктурата, изложбените услуги и маркетинговите инструменти, за да се гарантира максимален ефект от участието в проявите.


Свързаност

Новото измерение на панаирната индустрия

Отличителен знак на успешното изложение е способността му да обединява пазарите и хората по ефективен и професионален начин. Днес панаирните центрове са наричани „брокери на контакти“ заради основната мисия, която имат – да свързват.

 

Нашият подход

Независимо дали сте изложител, посетител или организатор на изложения и събития, ние можем да ви предоставим всичко необходимо за реализацията на вашия проект, за да създадете своята мрежа от съмишленици, партньори и клиенти.

Предлагаме комплексните решения съобразно спецификата на всяка проява.

 

Какво можем да направим за разширяване на вашите контакти – вижте тук

 


Партньорска мрежа

Сътрудничество

Нашите клиенти търсят платформа за професионален обмен, перспективни делови отношения и сътрудничество с големи сдружения. Ние им предлагаме един ефективен изложбен модел, обърнат към днешните и утрешните потребности на бизнеса. В негова подкрепа е и широката ни партньорска мрежа.

Тя включва:

  • Международната асоциация на изложбената индустрия (UFI)
  • Централноевропейския панаирен алианс (CEFA)
  • Международния съюз за изложбена статистика (CENTREX)
  • 37 представителства в Европа и Азия
  • 25 панаирни организации от Европа, Азия, Африка и Южна Америка
  • над 60 бизнес сдружения, фондации и ведомства в България

 

Информация за нашата партньорска мрежа – виж тук

 

Ползи

Изградените контакти със стратегически бизнес партньори допринасят за:

  • увеличаване на изложителите и посетителите от чужбина
  • активизиране на контактите между фирми от България и света
  • организиране на по-успешни панаирни прояви.

 

В ерата на комуникацията Международен панаир Пловдив ефективно използва тези предимства, за да бъде по-полезен на своите клиенти.


Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за поверителност  и  Политика за използване на cookies .