Международен панаир Пловдив

ПресинформацияПрехвърли и запиши в PDF

Дигитална конференция разкрива тайни на онлайн продажбите

Над 70 водещи мениджъри и експерти от успешни компании ще бъдат лектори на конференцията за онлайн маркетинг и търговия, която ще се състои на 30 ноември 2018 г. в Международен панаир Пловдив. Техните презентации са разпределени в 4 панела: „Тенденции, факти, развитие“, „Трафик, продажби, взаимоотношения“, „Online Retail 4.0“, “Полезни съвети и работещи практики“. Всички участници ще имат възможност да обменят опит и контакти с известни колеги от бранша.

По темата „Търговската революция на 21. век” ще говори  Моника Митева, директор „Маркетинг и продажби“ в  DHL Express България.  Елена Арнаудова, маркетинг координаторът на Google Partners за България, ще представи темата „2018 - българската реалност и възможности“. „7 стъпки за лесни продажби онлайн“ е презентацията на Надежда Попова, която е мениджър  в OLX за България. Ще участват и лектори от големи компании, като  „Интернет Медиа Груп“, „Медияпост Хит Мейл“, ExpandX, Stellary Agency, Interactive Share, Serpact, „Диджилаб“ и други.

Главен организатор на конференцията е „Интернет Медиа Груп“, която успешно развива инициативата  Digital4Plovdiv. Нейното предишно издание се проведе на 12 октомври също в Международен панаир Пловдив, а темата беше „Дигитални B2B технологии 2018“. Тя предизвика голям интерес. Посетители препълниха четири зали на Конгресния център, където се състоя събитието.

Повече информация за конференцията за  онлайн маркетинг и търговия може да намерите на Интернет адрес: https://ecommerce.digital4plovdiv.com/

Назад

Нагоре