Международен панаир Пловдив

ПресинформацияПрехвърли и запиши в PDF

Ръст на продажбите на  „Винария 2019“

Участниците в Града на виното отчитат ръст в продажбите на своите продукти и споделят, че са намерели нови бизнес партньори по време на изложенията, които се проведоха от 20 до 24 феврурари в Международен панаир Пловдив.

„Това е най-успешното ни участие във „Винария“ от 5 години. Имаме 20% увеличение на продажбите в сравнение с миналата година. Доставихме допълнително вина и спиртни напитки от нашата фирма, за да задоволим търсенето от посетителите на изложбата“, сподели Николай Арсов от „Леопард трейдинг“.

За първи път във „Винария“ участва  бутикова изба от Кричим. „Голям интерес бе проявен както към червените ни вина, така и към розетата ни от реколта 2015 и 2016 година. Много хора, които са дегустирали нашите напитки, се връщаха отново на щанда ни. Реализирахме договорки с нови партньори от България и износители за страните от ЕС“, сподели Олег Рижов от „Grape Hill Wine”.

„През последните години наши клиенти са предимно бутиковите изби, които се стремят да произвеждат качествени напитки, да внедрят в производството съвременни технологии, използвани от големите винарни, и да усъвършенстват процеса. За нас е важно да отговорим на технологичните им нужди и да спомогнем за развитието им“, коментира  Мария Котева, мениджър по продажбите във фирма за оборудване на винарни „Симей“.

За първи път в изложбата участва и производител на стелажи от Плевен. Те са изработени от брезов шперплат по екологично чиста технология, използват се за хранителни продукти и вина, предпочитани са за енотеки. „Впечатлен съм от посещаемостта на изложението и затова реших да участвам във Винария. Тук намерих нови клиенти от Северна България, които направиха поръчки“, каза Любомир Лалев.

„Винария е прекрасен форум за бизнес, който трябва да получи повече популярност и подкрепа от държавата, за да се подпомогне този сектор“, коментира Антонио Василев по време на посещението си на изложбата.  Антонио Василев  е един от тримата най-големи колекционери в страната, а неговата уникална колекция от етнографски накити вече повече от година се намира в Националния исторически музей.  Според него виното е като изкуството и трябва да се рекламира, за да открива повече почитатели, които да му се наслаждават.

Уникалната атмосфера на Града на виното, където се представиха и фирми, предлагащи храни и участващи в изложбите „Фудтех“ и „Вкусове от Италия“, отново привлече десетки хиляди посетители.

Назад

Нагоре