Международен панаир Пловдив

Реклама, каталог и информационна дейност

Реклама

Международен панаир Пловдив предоставя микс от възможности за презентиране. Сред тях са и различни видове рекламни услуги.

ПОЛЗИ

  • Изложенията са най-престижният маркетингов инструмент.
  • Рекламата е най-силната форма за маркетингова комуникация.
  • Тяхното съчетаване води до максимален ефект от участието в изложение.

УЛЕСНЕНИЯ

  • Разнообразие от платформи: печатна, аудио-визуална и онлайн
  • Лесно и бързо заявяване на рекламата
  • Достъпни цени

РЕКЛАМА В КАТАЛОЗИТЕ

  • Те са търсени от деловите среди като източник на информация.
  • Достигат  до хиляди мениджъри и специалисти.
  • Фирмата се откроява сред останалите участници в дадена проява.

РЕКЛАМНИ ЗОНИ

  • Предлагат се места в най-атрактивните локации на панаирния комплекс.
  • Може да се реализират различни визуални проекти.
  • Привлича вниманието на най-много посетители.

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕКЛАМА НА LED ЕКРАНИ

Най-модерната рекламна медия -  видеоекрани, които имат качествата на телевизията.  Трите LED екрана в панаирния комплекс са най-големите на Балканския полуостров, като всеки е с площ от 34 кв. метра.

Предимства

  • атрактивност и ефективност
  • използва се целият потенциал на аудио-визуалната комуникация
  • възможност за едновременно излъчване на три локации - централния вход, палата 10 с видимост от бул. "Цар Борис III Обединител" и палата 6

Технически параметри

  • възпроизвеждане на всякакви изображения
  • изключително качество дори при пряка слънчева светлина
  • автоматично регулиране на яркостта
  • 35 милиарда цветови нюанса
  • директно излъчване  в реално време

 

 

РЕКЛАМА В ОНЛАЙН ПЛАТФОРМИТЕ НА ПАНАИРА

Това са Интернет страницата  FAIR.BG и онлайн каталогът на изложителите FAIRINFO.FAIR.BG. Имат следните основни предимства: голяма аудитория, дълготрайно въздействие и възможност за актуализация.

Поръчки за реклама се заявяват с Формуляр 8, който се намира в рубриката „Формуляри и заявки“ на конкретната проява.

Назад

Нагоре