Международен панаир Пловдив е сред лидерите на изложбената индустрия в Югоизточна Европа. Организира многобраншови и специализирани делови форуми, включително националното участие и представяне на България на няколко световни изложения.
Със своя богат опит, екип от висококвалифицирани експерти и международен престиж създава отлични възможности за маркетинг на фирми с различен профил и цели на развитие.
Идентичност
- Слоган: „Създаваме нови възможности“
- Лого – стилизирано изображение на земното кълбо, представено като гълъб, символа на мира; изразява стремежа към контакти с бизнеса от целия свят.
Ключови данни (за година)
- 40 изложбени прояви
- над 8000 участници от 60 държави
- близо 250 000 посетители от България и Европа
- около 350 делови, обществени, културни и спортни събития
Другите за нас
- „На Балканския полуостров има само няколко добре развити изложбени центъра, а Международен панаир Пловдив е най-важният от тях.“ (Франц Райзбек, генерален секретар на Централноевропейския панаирен алианс CEFA)
- „Международен панаир Пловдив инвестира в модерни услуги и в инфраструктурата, за да запази своята силна позиция в Югоизточна Европа.“ (Ари Бриенен, президент на Международната асоциация на изложбената индустрия UFI)
Традиции
Нашата традиция се развива от 1892 година. Тогава е организирано Първото българско земеделско-промишлено изложение, чийто наследник е Международен панаир Пловдив.
За началото на изложбеното дело в България – виж тук
През 30-те години на ХХ век панаирът в Пловдив получава статут на национален изложбен център на България и е приет за член на Международната асоциация на изложбената индустрия (UFI), най-авторитетната глобална организация в бранша. След това неговото развитие продължава много активно и винаги в синхрон със световните тенденции, за да се утвърди днес като един от лидерите в Югоизточна Европа.
За историята на Международен панаир Пловдив - виж тук