Услуги

Наемане на изложбена площ

Международен панаир Пловдив предоставя под наем покрити и открити изложбени площи на своя територия

  • разположени в зони с модерна инфраструктура
  • подходящи за експониране на всякакъв вид стоки
  • снабдени с ток, вода и комуникационни връзки
  • даващи възможност за реализиране на различни дизайнерски решения

 

Допълнителна информация - виж тук и тук

 

Още за покритите и откритите площи - виж тук

 

Може да използвате и опцията за наемане на щандове и бунгала за прояви, които се организират извън територията на Панаира.

 

Бонуси

Цената за наемане на площ включва също:

  • определен брой входни карти
  • представяне в каталога и информационната система (адрес на фирмата, телефон, факс, електронна поща, до два бранша и текст до 50 знака)
  • представяне в онлайн каталога на изложителите в Интернет страницата на Международен панаир Пловдив
  • ежеседмично актуализиране на информацията
  • един безплатен каталог за проявата

 

Условия

  • Всеки започнат квадратен метър се счита за цял.
  • Ако има възможност, на изложителя може да бъде предоставена двустранно, тристранно и четиристранно отворена покрита площ след писмена заявка и срещу заплащане съгласно утвърдената тарифа.
  • Наетата площ може да бъде освободена от експонати след закриване на изложението.


Изграждане на щандове от външен изпълнител

Ако изложител желае да изгради своя щанд / бунгало самостоятелно или чрез възлагане на друг изпълнител, отношенията с Международен панаир Пловдив се регламентират със специален договор.

 

Условия

  • Лицето, което изгражда щанда или бунгалото, заплаща строителна такса съгласно утвърдената тарифа за всяка проява.
  • С таксата се покриват общите разходи за: ел. енергия, вода, почистване на общите части, извозване на отпадъци, ползване на инфраструктурата, обща охрана и наблюдение от упълномощените служби през монтажния и демонтажния период.
  • Проектите за изграждане и оформление на щандовете и бунгалата се предоставят задължително за съгласуване с Международен панаир Пловдив, като се заплаща такса за заверка на проекта съгласно утвърдената тарифа за съответната проява.
  • Техническите и финансовите изисквания към проектите са посочени в договора за изграждане на изложбени конструкции.

Дизайн на експозиции

Наетите щандове и бунгала се оформят по два начина - с готови модули или нестандартно. Нашият архитект, който е носител на много награди в Конкурса за дизайн, може да направи проект за Вашата експозиция.

 

Атрактивни решения - виж тук

 

Дизайн на щанд с готови модулни елементи

Предимство е по-бързото изграждане на щанда. Разнообразните комбинации от модули позволяват да се създаде атрактивна визия според изискванията на клиента.

 

Щандове с готови модулни елементи - виж тук

 

Дизайн на щанд по поръчка на клиента

Предимството на тази опция е оригиналният дизайн, които изразява уникалната идентичност на компанията и създава подходяща визуална среда за презентиране на нейните продукти, за да се откроят и да привличат вниманието на посетителите.

 

Щандове с елементи, изработени по поръчка на клиента - виж тук

 

Дизайн на щанд за външни прояви

Международен панаир Пловдив има дългогодишен опит в изграждането и оформянето на експозиции за прояви извън неговата територия, включително за представянето на България на световните изложения ЕКСПО.

 

Галерия

 



Оборудване

Вода

Изложителите, които биха желали да имат водна връзка и канал на щанда, трябва да ги поръчат предварително.

Видове водни връзки, които се предоставят:

  • водна връзка за експонати
  • водна връзка без шкаф и мивка
  • водна връзка с шкаф-мивка

 

Ел. енергия

Предлаганите връзки за ел. енергия са за консумация

  • до 3 kW
  • до 5 kW
  • до 10 kW
  • от 11 до 40 kW
  • от 41 до 80 kW

 

Сгъстен въздух

При желание за демонстрация на експонати може да се поръча срещу допълнително заплащане доставянето на сгъстен въздух до изложбените площи.

 

Връзки за вода, ел. енергия и сгъстен въздух се заявяват с Формуляр 10, който се намира в рубрика „Формуляри за участие“ на конкретната проява.


Обзавеждане

За успешното участие в изложбените прояви е важно не само качеството на представяните продукти, но и цялостната визия на щанда. Освен дизайна, голямо значение имат оборудването, мебелировката и аксесоарите.

 

Информация за предлаганите изделия - виж тук



Телекомуникации, аудио-визуална техника

Изложителите могат да се възползват от допълнителни удобства за комуникация и презентиране.

 

Телекомуникации

  • многофункционална телефонна централа Alcatel 4400 – аудиоконференции, прехвърляне и пренасочване на разговори, дигитално заключване на телефона, достъп до гласова поща, банкови услуги, детайлна справка за телефонните обаждания, ISDN линията за максимално добро качество на връзката
  • цифрова телефонна линия на щанда
  • факс връзка на щанда
  • телефонен и факс апарат под наем
  • компютърна система
  • принтер
  • рутер (безжичен)
  • Интернет връзка

 

Телекомуникационните услуги се заявяват с Формуляр 5, който се намира в раздел „Формуляри за участие“ на съответната проява.

 

Аудио-визуална техника

  • система за озвучаване
  • система за мултимедийна презентация
  • проектори за визуализация - шрайбпроектор, диапроектор
  • плазмени дисплеи
  • екрани
  • CD и DVD плеъри, VHS видеоплеър/рекордер


Реклама

Международен панаир Пловдив предоставя микс от възможности за представяне на фирмите и техните продукти. Сред тях са и различни видове рекламни услуги, които повишават ефекта от участието в изложенията.

 

Улеснения

  • Разнообразие от платформи: печатна, аудио-визуална и онлайн
  • Лесно и бързо заявяване на рекламата
  • Достъпни цени

 

Реклама в каталозите

  • Аудитория - достига до десетки хиляди мениджъри и специалисти
  • Ефект - фирмата се откроява сред останалите участници в проявата
  • Варианти – печатен и електронен

 

Реклама във външни зони

 

  • Предлагат се най-атрактивните локации на панаирния комплекс.
  • Определените места осигуряват максимална видимост.
  • Може да се реализират различни визуални проекти.
  • Привлича вниманието на най-много посетители.

 

Информация за рекламните зони - виж тук

 

Реклама на LED екран

Това е най-модерната рекламна медия, тъй като изображението е с качествата на телевизионно излъчване.

 

Предимства

  • атрактивност и ефективност на рекламните материали
  • използва се целият потенциал на аудио-визуалната комуникация
  • видимост от булеварда с най-интензивен трафик в Пловдив

 

Технически параметри

  • възпроизвеждане на всякакви изображения
  • изключително качество дори при пряка слънчева светлина
  • автоматично регулиране на яркостта
  • 35 милиарда цветови нюанса
  • директно излъчване в реално време
  • площ – 34 кв. метра

 

Реклама в онлайн платформите на Панаира

Видове

  • Интернет страницата FAIR.BG,
  • Фейсбук профилът на Панаира
  • онлайн каталогът на изложителите FAIRINFO.FAIR.BG.

 

Предимства

  • голяма аудитория
  • дълготрайно въздействие
  • възможност за актуализация.

 

Изложителите могат да се възползват и от инструментите за дигитален маркетинг, които прилага Панаирът за популяризиране на своята дейност.

 

Поръчки за реклама се заявяват с Формуляр 8, който се намира в рубриката „Формуляри за участие“ на конкретната проява.



Каталог

Международен панаир Пловдив издава официален каталог на всяка от проявите, които организира.

  • Обхват – включват се всички фирми, подали заявка за участие в определените срокове.
  • Версии – на български и на английски език.
  • Електронен вариант - информацията за изложителите е достъпна и чрез онлайн каталога FAIRINFO.FAIR.BG на адрес: http://fairinfo.fair.bg

 

Онлайн каталог

Електронният каталог включва цялата информация, подадена от изложителите, които участват в отделните панаирни прояви. Търсенето може да става по различни критерии: име, адрес, предмет на дейност, експонати, браншове.

 

Ползване на електронния каталог

  • без регистрация - показва списък на изложителите, разположението им в палатата, бранш от номенклатурата
  • с регистрация – потребителите могат:
    - да видят цялата информация, подадена от изложителите
    - да създадат бележник "Моят списък" с избрани фирми
    - да изпратят запитване или заявка за среща по време на проявата;
    - да запаметяват и редактират свои бележки за конкретни фирми;
    - да създадат и запазят определени търсения, за да следят промените;
    - да създадат свой списък, като изтеглят pdf файл с избрани фирми (до 15);
    - да получават актуална информация за предпочитаните проявите

 

Промоционално участие в каталозите

Всички изложители, техни под- и съизложител имат право на промоционално включване в каталозите със следната информация:

  • име на фирмата на кирилица и латиница
  • адрес: улица, пощенски код, град, държава
  • данни за контакт: телефон, факс, ел. поща, уеб сайт
  • категория: до 2 бранша от номенклатурата на проявата
  • представяне: текст за дейността на фирмата в размер до 50 знака

 

Информацията се заявява с Формуляр 2 „Каталог и информационна система", който се намира в рубриката „Формуляри за участие“ за всяка конкретна проява. Ако не е попълнен Формуляр 2, се вписва информацията от Формуляр 1 „Заявката за участие“ и Формуляр 1В за под- и съизложители.

 

Допълнителни възможности за представяне в каталозите

Изложителите могат да използват и допълнителни опции за своето представяне в каталозите:

  • допълнителна текстова информация за фирмата на два езика;
  • названия на експонатите, които ще бъдат показани;
  • представителство в България или допълнителни адреси;
  • допълнителни браншове;
  • лого – 1) само в книжния каталог; 2) в книжния и в онлайн каталога;
  • рекламна страница – само в книжния каталог;
  • рекламен банер и/или презентация – само в онлайн каталога с продължителност 12 месеца.

 

Допълнителното включване в каталозите се заявява с Формуляр 2 от рубриката „Формуляри за участие“ за всяка конкретна проява.

 

Включване на фирми, които не са изложители

Допуска се в панаирните каталози да се включат и фирми, които не участват в съответната проява. Те обаче нямат право на промоционално включване, а информацията (име, адрес, телефон, факс, ел. поща, страница в интернет) се заплаща според броя на знаците.

 

Тарифа за публикуване в панаирните каталози

 

  изложби панаир
Текст
(на група 50 знака)
6 8
Бранш
(за всеки бранш)
1 2
Лого само в книжен каталог 19 32
Лого в книжен и онлайн каталог 30 43
Банер в онлайн каталог
180х360 pxl
35 55
Презентация в онлайн каталог 50 77

Цените са в евро и без ДДС.


Информационно обслужване

Международен панаир Пловдив се стреми да поддържа пълни, точни и достъпни бази данни за изложителите, за да популяризира тяхното участие в проявите сред посетителите и деловите среди.

 

Информационни банки

  • Книжен каталог
    Може да бъде закупен от информационните пунктове или да бъде поръчан за доставка (чрез куриерска фирма „Европът“, с наложен платеж). Това се отнася и за каталози от отминали прояви, за да се отговори на значителния интерес към включената в тях информация за фирми, работещи в широк спектър от браншове.
  • Електронен каталог
    Информацията, предоставена от изложителите, се публикува и онлайн на FAIRINFO.FAIR.BG

 

Предоставяне на информация за изложители

Извадки от базата данни за изложителите се предоставят срещу заплащане по заявени критерии. Заявки се приемат писмено по електронна поща и факс.

 

Информационни точки

По време на изложения информация за участниците и за тяхното местоположение (палата и/или открита площ, номер на щанд) може да се намери в:

  • Информационните пунктове
  • Центъра за услуги и информация.

 

Център за услуги и информация

В Центъра за услуги и информация се предлагат допълнителни улеснения за изложителите и посетителите по време на панаирните прояви:

  • разпечатване (черно-бяло)
  • копиране (черно-бяло)
  • подпечатване на командировъчни
  • изпращане на факс в страната и чужбина
  • достъп до интернет (жичен и безжичен)

 

Рекламни и информационни материали

В страницата на всяка отделна проява се публикуват информационни и рекламни материали, които може да се изтеглят и да се използват от фирмите и от медиите:

  • списък на новостите, представяни от участниците
  • списък на експонатите, отличени в конкурсите
  • карта на изложението
  • други информационни материали
  • рекламни лога и банери

Спедиторски услуги

Специализираната служба за спедиторска и митническа обработка на пратки предлага различни услуги на чуждестранните изложители или техни спедитори.

 

Спедиторска обработка

  • Товаро-разтоварни операции от превозно средство до щанд (митнически склад) или обратно
  • Допълнителни манипулации по подреждане на експонатите на щанд
  • Транспорт и складиране на амбалаж;
  • Организиране на обратен транспорт на панаирни стоки или транспортирането им до други получаващи пунктове
  • Организиране на транспорта до и от чужбина и посредничество при застраховане на стоки

 

Митническа обработка

  • Уреждане на редовен или временен внос – за изложбените стоки, пристигащи на адреса на Международен панаир Пловдив, панаирната администрация поема пред митницата гаранции за временен внос
  • Уреждане на обратен износ след закриване на изложбената проява
  • Уреждане на формалностите по лагеруване на експонатите под митнически контрол и транспортирането им до митнически склад
  • Осигуряване присъствието на авариен комисар при констатиране на щети или липси при експонатите - по желание на клиента
  • Консултации за спедиторски услуги и митнически формалности за панаири и изложби в чужбина

 

Изисквания

  • Спедиторските и митническите услуги се извършват съгласно приетите „Условия и изисквания за спедиторска и митническа обработка на пратки за провежданите в Пловдив панаири и изложби“.
  • Услугите се предоставят от Международен панаир Пловдив и/или оторизирана от него спедиторска фирма.
  • Услугите се заплащат по отделна тарифа (приложение към Формуляр 16), валидна за всички прояви.
  • Не се разрешава товаро-разтоварни операции на панаирни стоки (експонати, щандов материал и др.) да се извършват самостоятелно от изложителя със собствени или наети механични средства (кранове, повдигачи и др.).
  • Изнасянето на експонати под митнически контрол извън панаирния терен е възможно само с разрешение от митническите органи.

 

Заявка за спедиторски услуги - тук


Други услуги

Преводачи, помощен персонал

По желание на клиентите може да бъде осигурен помощен персонал на щанда:

  • преводач специалист
  • преводач рецепционист
  • щандистка, сервитьорка
  • квалифицирани работници
  • общи работници (чистачки)
  • охрана (пазач)

 

Охрана

  • Включено в цената - обща охрана на изложбения комплекс
  • Срещу допълнително заплащане - алармена инсталация и охрана на щанда

 

Паркинги

 

Капацитет

В панаирния комплекс са обособени повече от 1300 паркоместа:

  • над 730 - в новия модерен многоетажен закрит паркинг;
  • над 100 – в открития паркинг пред палата 10;
  • 480 – в трите секции край река Марица.

 

Наемане

  • В периодите на изложенията
  • По всяко време извън изложенията
  • Постоянни места в покрития паркинг

Контакти

Наемане на изложбена площ

 

Търговски директор

Милена Тодорова

Тел.: 0035932902373
Факс: 0035932902517
Е-mail: m.todorova@fair.bg

 

Търговски отдел

Тел: 0035932902180
0035932902494
Факс: 0035932902432
E-mail: exhibitions@fair.bg

 

Дизайн и изграждане на експозиции

 

Технически директор

Венцислав Земляков

Тел.: 0035932902195
факс: 0035932902273
E-mail: v.zemliakov@fair.bg

 

Архитект Тодор Василиев

Тел.: 0035932902881
Факс: 0035932902273
E-mail: vasiliev@fair.bg

 

Обзавеждане

Заявка за мебели се подава при организаторът на съответната проява или на електронна поща exhibitions@fair.bg

 

Телекомуникации, аудио-визуална техника

ИТ отдел

Tел: 0035932903322
E-mail: it@fair.bg, itt@fair.bg

 

Реклама

Мария Миланова

Тел.: 0035932902377
00359885787587
E-mail: advertising@fair.bg

 

Каталог и информационна система

Захари Караджов

Тел.: 003593290214
00359885898835
E-mail: zahari@fair.bg

 

Център за услуги и информация

Тел.: 0035932902455
0035932902276
Локация: палата 7,вход „Изток“

 

Спедиторски услуги

Тел.: 0035932902477
00359885002243
Факс: 0035932962043
Е-mail: sped@fair.bg


123

Наетите щандове и бунгала се оформят по два начина - с готови модули или нестандартно. Нашият архитект, който е носител на много награди в Конкурса за дизайн, може да направи проект за Вашата експозиция.

 

Атрактивни решения - виж тук

 

Дизайн на щанд с готови модулни елементи

Предимство е по-бързото изграждане на щанда. Разнообразните комбинации от модули позволяват да се създаде атрактивна визия според изискванията на клиента.

 

Щандове с готови модулни елементи - виж тук

 

Дизайн на щанд по поръчка на клиента

Предимството на тази опция е оригиналният дизайн, които изразява уникалната идентичност на компанията и създава подходяща визуална среда за презентиране на нейните продукти, за да се откроят и да привличат вниманието на посетителите.

 

Щандове с елементи, изработени по поръчка на клиента - виж тук

 

Дизайн на щанд за външни прояви

Международен панаир Пловдив има дългогодишен опит в изграждането и оформянето на експозиции за прояви извън неговата територия, включително за представянето на България на световните изложения ЕКСПО.

 

Галерия


Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за поверителност  и  Политика за използване на cookies .